شرکت سرمایه‌گذاری 3AC اعلام ورشکستگی کرد! آغازی بر دومینوی ورشکستگی در بازار؟

صندوق سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال  (3AC) Three Arrows Capital پرونده‌ای برای اعلام ورشکستگی در دادگاه نیویورک ثبت کرده است. شرکت 3AC برای اعلام ورشکستگی خود از ماده 15 استفاده کرده که به معنای درگیر شدن بیش از یک کشور در فرآیند ورشکستگی است. این دادخواست به دادگاه اختصاصی امور ورشکستگی ایالات‌متحده در ناحیه جنوبی نیویورک ارسال گردید. معمولا از این ماده در راستای حفظ دارایی‌های شرکت بدهکار استفاده می‌گردد. در ادامه به جزییات بیش‌تر این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر «Three Arrows اعلام ورشکستگی کرد» همراه باشید.

مشکلات زیاد Three Arrows Capital

علاوه بر این دادخواست، طی روزهای اخیر دادگاهی در جزایر ویرجین بریتانیا شرکت حقوقی Teneo را برای بررسی نقدینگی 3AC منصوب کرد. رگولاتورهای مالی، این شرکت و مدیران آن را به‌شدت مورد انتقاد قرار داده و در حال بررسی شواهد و مدارک آنها هستند.

بنا به اسناد دادگاه، علی‌رغم روند دادگاه و ورشکستگی، مدیران Three Arrows به‌دنبال محافظت از دارایی‌های خود در ایالات‌متحده هستند.

دادخواست 3AC

همانطور که پیش‌تر در خبر «شوک جدید به بازار؛ احتمال ورشکستگی Three Arrows Capital» اشاره کردیم، اعلام ورشکستگی این شرکت امری غیرمنتظره نبود و در ادامه به بررسی دادخواست آنها می‌پردازیم. در دادخواست این شرکت آمده است:


  ما یک شرکت سرمایه‌گذاری هستیم که با تمرکز بر تجارت ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال، تا ماه آوریل 2022 بیش از 3 میلیارد دلار دارایی تحت‌مدیریت داشتیم. در پی نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال، کسب‌وکار ما در 27 ژوئن 2022 سقوط کرد. ما در همین روز روند رسیدگی به نقدینگی‌ها را در دادگاه آغاز کردیم و دادگاه، نمایندگان خارجی را به‌عنوان مدیران تامینِ نقدینگی منصوب کرد. نمایندگان خارجی با ارائه‌ی دادخواستِ ماده 15 در تلاش هستند تا دارایی شرکت را تثبیت کرده، تحقیقات کاملی از  3AC، دارایی‌ها و علل ورشکستگی انجام دهند.

بنا به اسناد دادگاه، شرکت حقوقی Latham & Watkins LLP، نماینده‌ی  3AC است. اولین بار نشریه‌ی معتبر بلومبرگ خبر تشکیل این پرونده را منتشر کرد.

همچنین به‌نظر یکی از طلب‌کاران 3AC از این شرکت شکایت کرده که البته نام آنها فاش نشده است.

به‌نظر شما همراهان توکن باز، این اتفاق تا چه اندازه روی سقوط قیمت ارزهای دیجیتال تاثیرگذار است؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «Three Arrows اعلام ورشکستگی کرد» همراه ما بودید.

منبع: TheBlock

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.