۴ ارز دیجیتال که می‌توانند در این هفته ۱۰ دلار شما را ۱۰۰ دلار کنند!

معرفی آلت کوین

در پایان هفته‌ی جاری، حرکت‌های هیجان‌انگیزی در دنیای رمزارزها شاهد بودیم که منجر به نزدیک شدن بیت‌کوین (BTC) به بالاترین قیمت تاریخی‌اش (ATH) از نوامبر ۲۰۲۱ شده است و سرمایه‌گذاران در تلاشند تا بدانند کدام دارایی‌ها می‌توانند در هفته‌ی آینده سودآور باشند.



در این زمینه، فینبولد چندین فرصت سودآور رمزارزی را شناسایی کرده است که می‌توانند قیمت خود را تا ۹۰۰٪ در هفته‌ی آغازین ۴ مارس (۱۴ اسفند) افزایش دهند و به دارندگان خود امکان سرمایه‌گذاری با کمتر از ۱۰ دلار را بدهند که به راحتی می‌تواند به ۱۰۰ دلار تبدیل شود.

۱. کاردانو (ADA)

یکی از انتخاب‌های بدیهی، کاردانو (ADA) است که شاید به سرعت سایرین حرکت نکند اما به قیمت مهم ۰.۷۰ دلار نزدیک می‌شود که می‌تواند به عنوان محرکی در ترکیب با الگوی پرچم صعودی بر روی نمودار هفتگی‌اش و افزایش در ایجاد کیف پول رمزارزی‌اش، برای حرکت انفجاری آن به سمت بالا عمل کند.

تعداد کیف پول‌های جدید ADA در روز. منبع: Cardano insights
تعداد کیف پول‌های جدید ADA در روز. منبع: Cardano insights

بر اساس آخرین داده‌ها برای توکن بومی این پروژه بلاکچین و رمزارز محبوب فعلاً، کاردانو با قیمت ۰.۶۹۶۹ دلار معامله می‌شود، که ثبت افزایش ۸.۴۲٪ در ۲۴ ساعت گذشته، کسب ۱۸.۴۴٪ در هفت روز گذشته، و افزودن به پیشرفت ماهانه ۳۴.۳۸٪ را نشان می‌دهد.

نمودار قیمت ۷ روزه کاردانو. منبع: فینبولد
نمودار قیمت ۷ روزه کاردانو. منبع: فینبولد

۲. لایت‌کوین (LTC)

در همین حال، لایت‌کوین (LTC)، یک پروتکل اثبات کار (PoW) Scrypt مبتنی بر بیت‌کوین، پیش از این توانایی خود را برای دنبال کردن رهبر دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi) از نظر قیمت نشان داده است که، علاوه بر الگوهای نموداری که به رالی گاوی اشاره دارند، به معنای آن است که پیشرفت‌های بیشتری می‌توانند در انتظار باشند.

تحلیل لایت‌کوین. منبع: تریدینگ‌ویو
تحلیل لایت‌کوین. منبع: تریدینگ‌ویو

در زمان نگارش، بر اساس اطلاعات اخیر در ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) لایت‌کوین با قیمت ۸۳.۱۳ دلار دست به دست می‌شد، که افزایش ۱۰.۴۸٪ در روز را نشان می‌دهد، علاوه بر رقابت ۱۹.۳۲٪ در طول هفته‌ی گذشته و جمع‌آوری یک سود ۲۲.۱۷٪ در نمودار ماهانه‌اش.

۳. شیبا اینو (SHIB)

در همین حین، یک افزایش چشمگیر برای شیبا اینو (SHIB) غیرقابل اجتناب به نظر می‌رسد زیرا بلاکچین شیباریوم آن به تازگی از ۳.۴ میلیون کل بلاک‌ها عبور کرده، در حال حاضر بیش از ۱.۳ میلیون آدرس کیف پول را شمارش می‌کند و به شمارش معاملات ۴۰۰ میلیون نزدیک می‌شود.

آمار شیباریوم. منبع: Shibariumscan
آمار شیباریوم. منبع: Shibariumscan

در حال حاضر، شیبا اینو با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۴۲۹۸۷ دلار معامله می‌شود، که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۲۸.۴۸٪ در تنها ۲۴ ساعت گذشته است، در حالی که حرکت مثبتی به میزان ۴۸.۶۷٪ در هفت روز گذشته انجام داده و به پیشرفت ۵۵.۱۷٪ انباشته شده در ماه گذشته اضافه می‌کند.

۴. وراسیتی (VRA)

در نهایت، توکن بومی پلتفرم محتوای ویدئویی غیرمتمرکز برای ناشران و تبلیغ‌کنندگان، وراسیتی (VRA)، اخیراً بالاتر از خط روند با قیمت ۰.۰۰۹ دلار بسته شده است، که رالی‌ای را آغاز کرده است که به راحتی می‌تواند از مانع بعدی در ۰.۰۲۲ دلار عبور کند و به بالاتر ادامه یابد.

نمودار قیمت ۷ روزه وراسیتی. منبع: فینبولد
نمودار قیمت ۷ روزه وراسیتی. منبع: فینبولد

در حال حاضر، قیمت توکن بومی وراسیتی ۰.۰۱۰۲ دلار است، که نشان‌دهنده‌ی افزایش چشمگیر ۲۳.۶۹٪ در روز است، به علاوه پیشرفت حتی قابل توجه‌تر ۴۹.۵۵٪ در نمودار هفتگی‌اش و کسب سود حیرت‌انگیز ۹۲.۸۳٪ در طول ماه گذشته است.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن همه جوانب، دارایی‌های رمزارزی فوق ممکن است فرصتی ایده‌آل برای تبدیل ۱۰ دلار به ۱۰۰ دلار در هفته‌ی آینده ارائه دهند. با این حال، پیش‌بینی دقیق حرکات آینده هر دارایی دشوار است، که به همین دلیل است که انجام تحقیقات شخصی و سنجیدن ریسک‌ها قبل از سرمایه‌گذاری اهمیت دارد.

توجه: محتوای این سایت نباید به عنوان مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شود. سرمایه‌گذاری دارای طبیعت گمانه‌زنی است. هنگام سرمایه‌گذاری، سرمایه شما در معرض خطر است.

منبع: Finbold

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.