۴ ارز دیجیتال که باید برای جبران ضرر سبد خود بخرید!

معرفی پرروژه

با توجه به رویداد هاوینگ بیت کوین اخیر، نوسانات قیمتی زیادی در بخش رمزارزها رخ داده است که در آن بسیاری از آلت‌کوین‌ها نیز شاهد رشد قابل توجهی بوده‌اند و به دنبال بیت کوین حرکت کرده‌اند. همانطور که انتظار می‌رود، بیشتر رویدادهای بزرگ تأثیری گسترده بر کل صنعت دارند، اما هر ارز دیجیتالی شاهد روند افزایش قیمت عمده‌ای نبوده است.



بنابراین، امروز ما به بررسی ۴ رمزارز برتری خواهیم پرداخت که سرمایه‌گذاران و معامله‌گران باید پس از رویداد هاوینگ بیت کوین خریداری کنند تا بیشترین بازده را کسب کنند. ارزهای کلیدی که مورد بررسی قرار خواهند گرفت عبارتند از: میکر (MKR)، ترون (TRX)، بایننس کوین (BNB) و سولانا (SOL). در پایان، خواهیم دید که کدام یک از این ۴ رمزارز، بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است.

میکر (MKR)

میکر (MKR) یک پلتفرم قرارداد هوشمند است که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و به منظور حل مشکلات کلیدی نوسان در بازار رمزارزها طراحی شده است. این پلتفرم همچنین دارای یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) است که به منظور استقرار استیبل کوین دای (Dai) و همچنین عمل کردن به عنوان یک ارز پوششی که جایگزین پایداری برای اکثر رمزارزهای موجود فراهم می‌آورد، ایجاد شده است.

در خصوص عملکرد قیمت میکر، این رمزارز تا به امروز (YTD) 300% افزایش یافته است. در هفته‌ی گذشته، قیمت آن از 2,576.08 دلار به بیشترین ارزش 3,382.68 دلار رسید و با این روند ممکن است به سقف‌های جدیدی برسد. بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت میکر، این رمزارز می‌تواند پایان سه‌ماهه چهارم 2024 را با ارزش 4,913 دلار به پایان برساند، که این امر آن را به عنوان یکی از برترین رمزارزها برای خرید مطرح می‌کند.

ترون (TRX)

ترون (TRX) یک بلاکچین متن‌باز است که برای توسعه برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) استفاده می‌شود زیرا قابلیت اجرای قراردادهای هوشمند را نیز دارد. علاوه بر این، در ابتدا بیشتر برای میزبانی از برنامه‌های کاربردی با موضوع سرگرمی استفاده می‌شد، اما با گذشت زمان، اکوسیستم آن تکامل یافته و حتی اکنون دارای یک استیبل کوین خود به نام USDD است.

در خصوص عملکرد قیمت ترون، این رمزارز در نمودار سالانه 62.5% افزایش یافته است و طی هفته‌ی گذشته از 0.10 دلار به 0.12 دلار رسیده است. در نتیجه، احساسات نسبت به آینده‌ی آن مثبت است و بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت ترون، این رمزارز می‌تواند سال 2024 را با ارزش 0.1627 دلار به پایان برساند، که این امر آن را به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال برای در نظر گرفتن مطرح می‌کند.

بایننس کوین (BNB)

بایننس کوین (BNB) ارز دیجیتال بومی صادر شده توسط صرافی بایننس است و کاربردهای گسترده‌ای دارد. علاوه بر این، این رمزارز برای پرداخت هزینه‌ها در بالای صرافی و برای عملیات در اکوسیستم متن‌بازی که توسط افراد برای ایجاد، ذخیره‌سازی و مبادله داده‌ها استفاده می‌شود، به کار می‌رود.

در خصوص عملکرد قیمت بایننس کوین، این رمزارز در سال جاری (YTD) افزایش 57.7% را تجربه کرده است. همچنین، در طی هفته‌ی گذشته، قیمت بایننس کوین نیز روند افزایشی قابل توجهی داشته است که از 519.20 دلار به 625.18 دلار رسیده و با این روند، ممکن است شاهد سودهای بسیار بزرگ‌تری باشد. بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت بایننس کوین، این رمزارز می‌تواند سال 2024 را با ارزش 840.58 دلار به پایان برساند.

سولانا (SOL)

سولانا (SOL) یک بلاکچین با قابلیت پردازش بالا است و به عنوان رقیب اصلی سایر شبکه‌های لایه اول معتبر مانند اتریوم شناخته می‌شود. رمزارز بومی سولانا برای پرداخت هزینه‌های شبکه، حکمرانی، و استیکینگ بر روی بلاکچین استفاده می‌شود.

علاوه بر این، افزایش قیمت سولانا از ابتدای سال (YTD) 450.2% بوده است.

همچنین، در طول هفته گذشته، قیمت رمزارز SOL از 124.69 دلار به 175.05 دلار افزایش یافته و با این روند، پتانسیل دارد که از مانع قیمتی مهم 200 دلار فراتر رود و به سقف‌های جدیدی دست یابد. بالاترین قیمت تاریخی SOL در تاریخ 6 نوامبر 2021، 259.96 دلار بوده و اکنون پتانسیل دارد که از این نقطه فراتر رود. بر اساس پیش‌بینی‌های قیمت سولانا، این رمزارز می‌تواند سال 2024 را با ارزش 294.91 دلار به پایان برساند.

منبع: Coinpedia

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.