معرفی ۵ ارز دیجیتال با احتمال رشد ۱۰۰ درصدی در این ماه

معرفی آلت کوین

افرادی که به رمزارزها علاقه‌مند هستند، اغلب با عبارت “Gem” آشنا هستند. این دارایی‌ها، که به عنوان “جم‌های با ارزش بازار کوچک” نیز شناخته می‌شوند، معمولاً توسط کارشناسان به عنوان امیدبخش‌ترین آلت‌کوین‌ها برای امکان بازدهی قابل توجه سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار می‌گیرند.



با توجه به تعداد زیادی از این پروژه‌ها، انتخاب آن‌هایی که اصیل هستند بسیار حیاتی است. این مقاله به بررسی پنج آلت‌کوین که برای افزایش ۱۰۰ درصدی در ماه فوریه آماده هستند، می‌پردازد.

این آلت‌کوین‌ها ممکن است با افزایش قیمت بیت‌کوین افزایش یابند

قیمت بیت‌کوین بار دیگر در حال افزایش است و سرمایه‌گذاران را در سطح ۴۴,۰۰۰ دلار به چالش می‌کشد. این امر منجر به افزایش دامیننس بیت‌کوین شده است که اکنون از ۵۲.۵ درصد فراتر رفته است. در نتیجه، سهم بازار آلت‌کوین‌ها نیز افزایش یافته و از ۱۲.۵ درصد فراتر رفته است. با توجه به این تحولات، سرمایه‌گذاران به طور فعال با هدف دستیابی به بازدهی ۱۰۰ درصدی، به دنبال راهنمایی برای سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین‌ها در ماه فوریه هستند.

با این حال، رشد چشمگیر این چنینی احتمالاً از ۱۰ آلت‌کوین برتر یا آلت‌کوین‌های با ارزش بازار بالا نخواهد آمد. جذابیت اصلی ارز دیجیتال با ارزش بازار پایین در پتانسیل بزرگ رشد آن‌ها نهفته است.

برای مثال، پتانسیل رشد ۱۰ رمزارز برتر بر اساس ارزش بازار، ممکن است به حداکثر ۲ تا ۱۰ درصد برسد. در حالی که این رمزارزهای ‘بلو-چیپ’ ممکن است بیشترین ثبات قیمت را در بازار ارائه دهند و بازگشت سرمایه درازمدت را به همراه داشته باشند، معمولاً با سودآوری قابل توجه در یک دوره کوتاه مدت مرتبط نیستند.

بنابراین، آلت‌کوین‌هایی با ارزش بازار بسیار پایین اما با پتانسیل قوی برای پذیرش، می‌توانند بازگشت سرمایه‌ای از ۱۰۰٪ تا ۱۰۰۰٪، یا حتی بیشتر، را ارائه دهند. در ماه فوریه، پنج آلت‌کوین وجود دارد که می‌تواند سرمایه شما را دو برابر کند.

Celestia (TIA)

Celestia یک شبکه دسترسی داده‌های ماژولار است که هم قابلیت ارتقاء دارد و هم امن است و به خوبی تعداد کاربران رو به افزایش خود را جای داده و راه‌اندازی آسان بلاک‌چین را برای کاربران فراهم می‌کند. رولاپ‌های بلاک‌چین و راه‌حل‌های لایه 2 از Celestia به عنوان یک پلتفرم برای انتشار داده‌های معاملات استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که این داده‌ها برای دانلود توسط تمام کاربران در دسترس است.

در ماه ژانویه، قیمت TIA شاهد افزایش بیش از ۵۰% بود، که جمعاً افزایشی بیش از ۷۶۰% از ماه نوامبر را نشان می‌دهد. همزمان با هدف‌گذاری قیمت TIA برای عبور از بالاترین قله قبلی خود یعنی ۲۰ دلار، احتمال حرکت صعودی به سمت ۴۰ و ۵۰ دلار تا پایان ماه فوریه وجود دارد.

Sei Token (SEI)

SEI یک بلاک‌چین لایه ۱ است که برای مبادلات دارایی دیجیتال بهینه‌سازی شده و یک پلتفرم منبع باز و permissionless که دارای توکن کاربردی خود، SEI، است. SEI با اجماع دوقلو توربوی خود برای قطعیت سریع، پیشرفته‌سازی انتشار بلاک‌ها، پردازش اپتیمیستیک، قطعیت تک‌اسلات و ظرفیت بالای تراکنش از طریق موازی‌سازی، متمایز می‌شود.

با ارزش‌ بازار ۱.۴ میلیارد دلاری، توکن SEI می‌تواند در ماه فوریه پیشروی رالی آلت‌کوین‌ها باشد. قیمت این توکن، که در حال حاضر ۰.۶ دلار است، آماده است تا از ۱ دلار بالاتر برود.

Manta Network (MANTA)

Manta Network دارای معماری دو زنجیره‌ای است، که شامل Manta Atlantic و Manta Pacific می‌شود، و یک پلتفرم را فراهم می‌کند که توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از Solidity، زبان برنامه‌نویسی پیشرو قراردادهای هوشمند در سطح جهانی، برنامه‌های غیرمتمرکز بدون دانش (zero-knowledge dApps) ایجاد کنند.

هرچند قیمت Manta در چند هفته گذشته شاهد جهش قوی بود، اکنون با یک اصلاح نزولی روبرو است. با این حال، ممکن است دوباره حمایت ۲.۵ دلاری را تست کند و نیروی کافی برای، پرش به بالای ۴ دلار در فوریه بدست آورد.

Dogwifhat (WIF)

در سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شده، Dogwifhat (WIF)  میم‌کوین است که از میم Doge الهام گرفته است. این ارز بدون تکیه بر دارایی‌های ملموس و با ارزش بازاری که تماماً تحت تأثیر نگرش معامله‌گران است، به طور مستقل عمل می‌کند.



اخیراً Dogwifhat (WIF) به بالاترین رکورد خود بیش از ۰.۴۸ دلار رسید، این موفقیت نشان‌دهنده رشد قابل توجه ۱۱۷% در ژانویه است. در نتیجه، اگر WIF  ۰.۵ دلار را بشکند، ممکن است شاهد جهشی به سمت ۱ دلار باشیم.

Jito (JTO)

Jito یک پروتکل طراحی‌شده برای شبکه Solana است که در استیکینگ نقدینگی و حداکثرسازی ارزش استخراج‌پذیر (MEV) تخصص دارد. این پروتکل به کاربران Solana امکان می‌دهد به راحتی در استیکینگ شرکت کنند، با پخش استیک‌ها در سراسر سیستم به تمرکززدایی شبکه Solana کمک می‌کند.

قیمت JTO هنوز شاهد افزایش‌های قابل توجهی نبوده و حداکثر بازدهی آن تنها ۵۰ درصد بوده است، اما این شرایط احتمالاً شانس‌ها برای رسیدن به بازدهی ۱۰۰ درصدی در فوریه را افزایش می‌دهد، به خصوص که قیمت JTO شروع به جلب توجه سرمایه‌گذاران جدید می‌کند.

منبع: CoinPedia News

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.