سرمایه‌گذاری a16z روی Linera؛ چه آینده‌ای در انتظار این پروژه است؟

سرمایه گذاری a16z در حوزه بلاکچین

پروژه‌ی بلاکچینی Linera با اهدافی بزرگ و جذاب، دور جذب سرمایه‌ی خود را برگزار کرد و 6 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد. این دور از جذب سرمایه به رهبری شرکت سرمایه‌گذاری مشهور Andreessen Horowitz (a16z) تکمیل شد. در ادامه به جزییات بیش‌تر این خبر می‌پردازیم. با ما در مطلب «سرمایه‌گذاری a16z روی Linera» همراه باشید.

جذب سرمایه از سوی شرکت‌ها

ماتیا بودت بنیان‌گذار و مدیرعامل Linera قصد دارد تا از این 6 میلیون دلار در راستای استخدام مهندسان و تکمیل اعضای پروژه‌‌ی خود استفاده کند. وی تاریخ راه‌اندازی شبکه‌ی متن‌باز خود را فاش نکرد.

علاوه بر a16z، شرکت‌های سرمایه‌گذاری Cygni Capital، Kima Ventures و Tribe Capital نیز در این دور از جذب سرمایه شرکت کردند. رقم سرمایه‌گذاری هرکدام از شرکت‌ها فاش نشد.

آشنایی با Linera

ماتیو بودت کارمند سابق شرکت  Meta است. وی در ایجاد بلاکچین لیبرا به فیس‌بوک کمک کرد و دارای مدرک دکترا در رشته‌ی پروتکل‌های رمزنگاری است.

وی در مصاحبه‌ای با CoinDesk گفت:

اگر از صرافی‌های سنتی استفاده می‌کنید یا به تراکنش‌های سریع علاقه‌مند هستید، ما دوست داریم تا با افزایش سرعت، تاخیرها را کاهش بدهیم. هدف ما کاهش تاخیر است.

یکی دیگر از ویژگی‌های Linera، مقیاس‌پذیری خطی است. مقیاس‎‌پذیری خطی سیستمی از Web2 است که در آن واحدهای پردازش اضافی، درصورت نیاز به شبکه اضافه می‌شود. درباره‌ی Linera این موضوع شامل شاردها یا رشته‌های مجزای زنجیره است که اعتباردهنده‌ها برای افزایش کارآیی شبکه آنرا اضافه می‌کنند.

شاردینگ تکنیکی است که هدف آن، تحقق سه اصل یک شبکه‌ی بلاکچینی یعنی مقیاس‌پذیری، امنیت و عدم‌تمرکز است. شاردینگ یکی از بخش‌های بسیار مهم به‌روزرسانی مرج اتریوم بود و هدفِ آن افزایش مقیاس‌پذیری شبکه از طریق تقسیم آن به زنجیره‌های کوچک‌تر است.

پروژه‌ی Linera اهداف بزرگی در سر دارد و باید دید چطور به اهداف خود نزدیک می‌شود. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این موضوع و سرمایه‌گذاری شرکت a16z روی این پروژه چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «سرمایه‌گذاری  a16z روی Linera» همراه ما بودید.

منبع: Coindesk

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.