تحلیل روند کاردانو؛ روزهای خوب ADA از راه خواهند رسید؟

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو ada

حجم معاملات کاردانو طی شبانه‌روز اخیر با افزایش شدیدی مواجه شده و رشد قیمت 4.5 درصدی را برای این رمز ارز رقم زده است. امروز قصد داریم تا به بررسی ادامه‌ی روند این رمز ارز و تارگت‌های آن بپردازیم. با ما در تحلیل روند کاردانو همراه باشید.

تحلیل کاردانو

در حال حاضر قیمت کاردانو در سطح قیمت 0.49 دلار معامله می‌شود. کاردانو طی روزهای قبلی تلاش زیادی برای رسیدن به سطح قیمت 0.51 دلار کرد و مکررا شکست می‌خورد. حالا امروز این اتفاق رخ داد و کاردانو از 0.51 دلار عبور کرد. بنا به نظر کارشناسان اگر کندل روزانه‌ی کاردانو بالای میانگین متحرک 50 روزه (سطح قیمت 0.49 دلار) بسته شود، احتمالا شاهد افزایش قیمت بیش‌تر این رمز ارز خواهیم بود. درواقع این موضوع یک نشانه‌ی صعودی برای رشد ADA است.

تحلیل روند کاردانو
نمودار کاردانو در تایم فریم روزانه

علی‌رغم شکست در عبور از مقاومت 0.55 دلار، سرمایه‌گذاران احساس خوبی نسبت به کاردانو دارند و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد.

همچنین هاردفورک جدید کاردانو یعنی Vasil نیز طی روزهای آتی راه‌اندازی شده و مشکل مقیاس‌پذیری این شبکه را برطرف خواهد کرد.

تارگت صعودی ADA

 اولین تارگت گاوها در مسیر صعود، مقاومت بسیار مهم 0.55 دلار است. درصورت شکست این مقاومت راه آنها برای صعود باز شده و تارگت بعدی خریداران در سطح قیمت 0.69 دلار قرار دارد. کاردانو در اواخر ماه می سطح قیمت 0.69 دلار را تجربه کرد.

هنوز روند کاردانو به‌طور کامل مشخص نشده و باید دید طی روزهای آتی چه اتفاقی رخ می‌دهد. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به روند کاردانو چیست؟ آیا شاهد افزایش قیمت این رمز ارز خواهیم بود؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل روند کاردانو همراه ما بودید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین قیمت خرید کاردانو در ایران، مقایسه قیمت ارز دیجیتال ADA در میان صرافی‌های ایرانی را مشاهده کنید.

منبع: CoinQuora

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.