تحلیل قیمت کاردانو؛ خطر سقوط 60 درصدی در انتظار ADA

تحلیل قیمت کاردانو؛ خطر سقوط 60 درصدی در انتظار ADA

تاریکی بر کاردانو چیره شده و بنا به الگوی نزولیِ آن در تایم فریم‌های بزرگ، روزهای سخت و سهمگینی در انتظار این رمز ارز است. این الگوی نزولی احتمال سقوط قیمت شدید کاردانو را افزایش می‌دهد. با این حال کورسوی امیدی برای جلوگیری از ریزش قیمت دیده شده و در ادامه قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم. با ما در تحلیل قیمت کاردانو همراه باشید.

کاردانو و تشکیل الگوی نزولی

کاردانو در حال تشکیل الگوی نزولی bear pennant است. این الگو زمانی شکل می‌گیرد که قیمت یک ارز دیجیتال به‌طرز قابل‌توجهی سقوط کرده و بازهم برای خریداران جذاب نباشد. در چنین شرایطی خریداران صبر کرده و خرید نمی‌کنند. بدین صورت حجم معاملات دارایی با کاهش شدید مواجه می‌شود.

این الگو پس از شکسته شدن قیمت زیر سطح حمایت خط روند خود از بین رفته و به اندازه‌ی الگوی نزولی قبلی یعنی flagpole سقوط خواهد کرد.

تحلیل قیمت کاردانو
نمودار کاردانو در تایم فریم سه روزه

در نتیجه‌ی الگوی bear pennant، کاردانو با کاهش قیمت 60 درصدی مواجه شده و سطح قیمت 0.20 دلار در انتظار آن خواهد بود.

از سوی دیگر،  ADA نشانه‌هایی از تثبیت قیمت و گرایش به گاوها را از خود نشان می‌دهد. این موضوع دری را برای پامپ قیمت آن از حمایت 0.46 دلار به سمت مقاومت 0.60 دلار را باز می‌کند.

هاردفورک واسیل ADA

علی‌رغم چشم‌انداز کاهش شدید قیمت، هاردفورک جدید کاردانو با نام  Vasilطی روزهای آتی فعال می‌شود. ابتدا قرار بود که این هاردفورک در اواخر ماه ژوئن فعال شود اما فعال‌سازی آن به ماه جولای موکول شد. هدف از این هاردفورک، بهبود سرعت و مقیاس‌پذیری شبکه کاردانو است.

علاوه بر این موارد، انتظار می‌رود با اجرای واسیل، توسعه‌دهندگان بیش‌تری به سمت کاردانو معطوف شوند. طرفداران کاردانو باور دارند این به‌روزرسانی منجر به جذب پروژه‌هایی از دیگر بلاکچین‌های لایه 1 شده که همین موضوع منجر به افزایش تقاضا برای کاردانو می‌گردد.

بنا به تاریخ، قیمت کاردانو پیش از راه‌اندازی هاردفورک‌های قبلی افزایش یافته و باید دید که این بار چه اتفاقی رخ می‌دهد. پس از راه‌اندازی نیز کاردانو با کاهش قیمت شدید مواجه شده و همین موضوع باز هم احتمال کاهش قیمت شدید کاردانو و اجرا شدن الگوی bear pennant را افزایش می‌دهد.

تحلیل قیمت کاردانو
نمودار کاردانو در تایم فریم سه روزه به همراه الگوی نزولی bear pennant

همانطور که اشاره کردیم، احتمال بسیار بالایی نسبت به ریزش قیمت کاردانو وجود داشته و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به وضعیت این رمز ارز پرطرفدار چیست؟ آیا واسیل، دست نجات را به سوی کاردانو دراز خواهد کرد؟ لطفا تحلیل‌ها و ایده‌های خود را نسبت به ADA را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل قیمت کاردانو همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.