آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی افرا تتر

2 3 scaled

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی افرا تتر: بعد از صعود نجومی بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در هر گفتگویی می توان به وضوح نام این رمز ارز را شنید. ارزهای دیجیتالی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تعداد زیادی از افراد هیچگونه اطلاعاتی از نحوه ورود به این بازار در اختیار ندارند. برای ورود به بازار کریپتوکارنسی شما نیاز به ثبت نام در یک صرافی خواهید داشت؛ در این مقاله قصد داریم تا شما را به شکل کامل با نحوه احراز هویت در صرافی افرا تتر آشنا سازیم.

در سراسر دنیا صرافی های معتبر بسیاری هستند که ما ایرانی ها قادر به استفاده از آنها به دلیل تحریم بودن نیستیم. اما در این میان صرافی های معتبر داخلی بسیاری به وجود آمدند که از جمله آنها می توان به صرافی افرا تتر اشاره کرد.

اولین قدم برای شروع احراز هویت در صرافی افراتتر، ثبت نام در این صرافی است.

جهت ثبت نام در سایت افرا تتر کلیک کنید.

صرافی افرا تتر
آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی افرا تتر

نحوه‌ی ثبت نام

در وهله ی اول بعد از ورود به سایت افراتتر روی گزینه  ثبت نام  کلید کنید.

در بخش بعدی شما باید تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و پس از تکمیل  ” قوانین ” را مطالعه کرده و تیک موافقت با آن را فعال نمایید.

پس از وارد کردن اطلاعات و تیک آن برای ورود به سایت باید شماره موبایل و یا ایمیل به همراه رمز عبور ( که در مرحله قبل انتخاب کردید ) را وارد نمایید و گزینه ورود را کلیک کنید. همانند تصویر ذیل

 کد پیامک شده توسط سایت افراتتر به تلفن همراه خود را در این قسمت وارد کرده تا شماره همراه شما تایید شود.

کد پیامک

در این مرحله ثبت نام شما تکمیل و وارد فرایند احراز هویت می‌شوید.

نحوه‌ی احراز هویت

1). ورود به پنل کاربری

 بعد از ورود به پنل کاربری روی کادر قرمز رنگ کلیک کرده و مراحل احراز هویت خود را کامل کنید.

( در نظر داشته باشید تا زمانی که مراحل احراز هویت شما کامل نشود و از سمت پشتیبانی افرا تتر تایید نهایی صورت نگرفته باشد نمی توانید  فرآیند خرید را انجام دهید . )

2). تایید ایمیل :

در این مرحله برای تایید باید اینباکس و یا اسپم ایمیل خود مراجعه کرده و لینک تایید ایمیل ارسالی از طریق سایت افراتتر را تایید کنید.

3). تایید تلفن ثابت :

پس از درج تلفن ثابت به همراه کد شهر سایت به صورت خودکار با شماره شما تماس گرفته و برای شما کدی خوانده می شود و آن کد را وارد کرده تا تلفن شما تایید شود.

4). تایید حساب بانکی :

در این قسمت تمام اطلاعات کارت بانکی که با آن قصد خرید یا فروش را دارید وارد کرده و سپس عکس آن را داخل سایت بارگذاری کنید.

( حتماً در نظر داشته باشید که کارت بانکی باید به نام خودتان باشد و حجم آن بیشتر از 2 مگابایت نباشد . )

5). تصویر سلفی :

در مرحله آخر شما باید مانند نمونه متن پیش نویس را روی کاغذ بنویسید و پس از امضاء کردن آن به همراه کارت شناسایی ( کارت ملی و یا شناسنامه ) به صورت سلفی به همراه خودتان عکس گرفته و بارگذاری کنید .

( توجه داشته باشید که حجم عکستان بیشتر از 2 مگابایت نباشد و متن دست نویس در عکس برعکس نباشد. )

در انتهای اگر تمامی مراحل ذکر شده را به درستی پیش رفته باشید کارشناسان صرافی افراتتر با شما تماس خواهند گرفت و حساب کاربری و فرایند احراز هویتتان را تایید خواهند کرد.

سپس شما خواهید توانست که معاملات خود را صرافی شروع کرده و به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی در این صرافی بپردازید.

درمقاله ی بعدی با نحوه ی خرید و فروش در صرافی افرا تتر آشنا می شویم.

جهت ثبت نام در سایت افرا تتر کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.