آموزش خرید و فروش در صرافی افرا تتر

01 scaled

آموزش خرید و فروش در صرافی افرا تتر: در مقاله پیشین با نحوه ی ثبت نام و احراز هویت در صرافی افرا تتر آشنا شدیم حال می خواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش بپردازیم. این روزها آوازه ی ارز دیجیتال و بخصوص بیت کوین که پادشاه رمزارزها محسوب می شود در کل دنیا پیچیده است.

روزانه تعداد زیادی از افراد به دنبال روش های خرید و فروش بیت کوین و فعالیت در این بازار سرمایه هستند؛ یکی از روش های وارد شدن به بازار کریپتوکارنسی و فعالیت در آن، ثبت نام در یک صرافی معتبر می باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را به شکل کامل با آموزش خرید و فروش در صرافی افرا تتر آشنا سازیم.

جهت ثبت نام در سایت افرا تتر کلیک کنید.

آموزش خرید و فروش در صرافی افرا تتر

برای شروع معامله در هر صرافی ارز دیجیتال باید در گام اول ثبت نام و احراز هویت در آن صرافی را پشت سر گذاشته باشید. چرا که احراز هویت یکی از مراحل ضروری برای وارد شدن به این بازار است؛ بعد از آنکه پروسه‌ی احراز هویت تکمیل شد وارد حساب کاربری خود شده و به بخش معاملات موجود در صفحه کاربری صرافی مراجعه نمایید.

ما در این مقاله برای آنکه کاربران با هر دو روش خرید و فروش آشنایی داشته باشید، هرکدام را به صورت جداگانه و کامل برای شما شرح می دهیم.

مراحل ثبت سفارش خرید

1).ثبت سفارش خرید :

در وهله ی اول در پنل کاربری خود گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید. برای خرید :

ارز مورد نظر خود را در قسمت ” انتخاب ” کلیک کرده و باید خاطر نشان شویم که حتما قسمت نکات سفارش قبل از هر چیزی مطالعه فرمایید.

tokenbaz

2). مقدار خرید ارز :

مقدار ارز خریداری شده را وارد کنید و سایت به صورت خودکار معادل تومانی آن را برای شما نمایان می کند، در صورت تایید بودن آن روی گزینه خرید کلیک نمایید.

tokenbaz

  3). شبکه های انتقال :

شبکه انتقال را با توجه به ولت خود انتخاب کنید و سپس آدرس کیف پول خود را با دقت وارد نمایید و در صورت داشتن کد تخفیف آن را در قسمت کد تخفیف وارد کرده و روی گزینه تایید کلیک نمایید.

tokenbaz

4). روش انتقال :

اگر تمایل به انتقال ارز به ولت خود در سایت را دارید تیک گزینه  انتقال به کیف پول ارز دیجیتال اختصاصی داخلی  را بزنید در غیر این صورت با نزدن تیک این قسمت، ارز خریداری شده به آدرس ولتی که در مرحله قبل وارد کرده اید انتقال می یابد.

tokenbaz

5). برای پرداخت، شما می توانید به 2 روش انجام دهید :

روش اول ( کیف پول ريالی ) : اگر کیف پول ريال خود ( کیف پول شخصی خود در سایت افراتتر ) قبلاً شارژ کرده باشید می‌توانید در این قسمت، خرید خود را از این کیف پول انجام دهید.

روش دوم ( کارت بانکی) : در این قسمت شما با انتخاب گزینه ( کارت بانکی ) موارد انتخاب کارت بانکی فعال میشود که در آن کارت خود را انتخاب می کنید و پس از آن برای شما کدی پیامک می‌شود که پس از وارد کردن آن به درگاه سایت می‌روید و خرید نهایی را انجام می‌دهید.

tokenbaz

مراحل ثبت فروش ارز

1).مقدار ارز

در این مرحله شما ابتدا باید نوع ارز قابل فروش را انتخاب و مقدار ارز را وارد کرده و سایت به صورت خودکار معادل تومانی آن را برای شما نمایان می‌کند و بعد از آن روی گزینه فروش کلیک نمایید.

tokenbaz

2).انتقال ارز :

در این مرحله شما با توجه به ولت خود شبکه انتقال ارز خود را انتخاب می‌کنید و بعد QRCODE ولت سایت را اسکن کرده یا آدرس ولت را کپی نمایید و نسبت به انتقال ارز به ولت اعلامی اقدام نمایید.

tokenbaz

3). کیف پول :

پس از انتقال ارز، TXID تراکنش خود را وارد نمایید و در مرحله بعد:

الف). اگر خواستید مبلغ مستقیم به حساب بانکی شما واریز گردد گزینه واریز مستقیم به حساب را کلیک کرده.

ب). اگر تمایل دارید مبلغ به کیف پول ریالی شما داخل سایت واریز گردد. گزینه کیف پول ريالی را انتخاب کنید.

tokenbaz

نکته : اگر ارز مورد نظر خود را در کیف پول اختصاصی داخلی سایت نگه داشته باشید. با زدن تیک گزینه استفاده از کیف پول اختصاصی داخلی به صورت خودکار از کیف پولتان به ولت سایت انتقال می‌یابد و نیازی به ثبت TXID  ندارید.

در انتهای اگر تمامی مراحل ذکر شده را به درستی پیش رفته باشید، خرید و فروش در صرافی افراتتر به راحتی و سهولت انجام خواهند گرفت و این کار را بدون ایجاد مشکل به سرانجام خواهید رساند.

جهت ثبت نام در سایت افرا تتر کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.