فلاشینگ بنک به مشتریان خود خدمات مرتبط با بیت کوین (Bitcoin) ارائه می‌کند

فلاشینگ بنک به مشتریان خود خدمات مرتبط با بیت کوین (Bitcoin) ارائه می‌کند.

یکی از قدیمی ‌ترین بانک‌ های آمریکا، فلاشینگ بنک (Flushing Bank)، در تلاش است که به مشتریان خود خدمات مربوط به بیت کوین (Bitcoin) ارائه کند.

به گزارش توکن باز به نقل از کریپتو گلوب (cryptoglobe)، فلاشینگ بنک (Flushing Bank)، یکی از قدیمی‌ ترین مؤسسات مالی تجاری فعال در آمریکا، در یک بیانیه مطبوعاتی بیان کرده است که با همکاری یکی از زیرمجموعه ‌های استون ریج (Stone Ridge)، قصد دارد که به مشتریان خود خدمات مرتبط با بیت کوین (Bitcoin) ارائه دهد.

شایان ذکر است که این بانک با 92 سال سابقه یکی از قدیمی ‌ترین بانک ‌های آمریکا به شمار می رود، گفتنی است که فلاشینگ بانک که تا سال 2010 میلادی بانک پس انداز فلاشینگ (Flushing Savings Bank) نامیده می شد، برای اولین بار در 1 ژوئن سال 1929 میلادی درهای خود را به روی مشتریان باز کرد همچنین بر طبق گزارشات ارائه شده از QNS، در آن روز به طور مجموع 267000 دلار توسط مشتریان سپرده شده بود.

همچنین جالب است بدانید که جان بوران، رئیس و مدیر عامل فلاشینگ بنک بیان کرده است که این اقدام بخشی از برنامه آن ها برای ایجاد تغییر و تحول در استفاده از فناوری‌ های دیجیتال است. وی در ادامه صحبت هایش اضافه نمود که با توجه به اهمیت بازار های نوظهور و تقاضای مشتریان برای دریافت خدمات مالی با این سرویس جدید می ‌توانیم به مشتریان خود امکان خرید، فروش و نگهداری امن بیت کوین را ارائه کنیم.

طی اطلاعات به دست آمده پیش بینی میشود که فلاشینگ بنک این خدمات را در سه‌ ماهه اول سال جاری راه‌ اندازی خواهد کرد. همچنین شما نیز می توانید برای خرید بیت کوین به صرافی های لیست شده در صفحه توکن باز مراجعه کنید.

منبع: cryptoglobe.com

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.