سرمایه‌گذاری شرکت Standard Crypto در DAO؛ نشانه‌ای دیگر از ترند بعدی بازار ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال و انواع آن

بنا به گزارشی از Axios، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Standard Crypto سرمایه‌ای معادل 500 میلیون دلار جذب کرده است.

یکی از مدیران Axios به منبعی ناشناس گفته که این مبلغ هم در بازار بورس و هم در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری خواهد شد.

الک واسودف هم‌بنیان‌گذار شرکت Standard Crypto در اوایل سال جاری در پادکست The Scoop حاضر شد و به سوالاتی پاسخ داد. وقتی از وی درباره‌ی حوزه‌های مورد علاقه‌ی شرکت‌های سرمایه‌گذاری سوال پرسیده شد، وی اعلام کرد که نه‌تنها این شرکت بلکه بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی توکن‌های  NFT و سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) دارند. می‌توان از این مصاحبه نتیجه گرفت که آنها قصد دارند این مبلغ را در این دو حوزه سرمایه‌گذاری کنند.

واسودف در آن زمان گفت:

ما همیشه خودمان را به‌عنوان یک شرکت پیشرو در نظر می‌گیریم. تمایل زیادی به سرمایه‌گذاری در موضوعاتی که بیش‌ازحد به آن‌ها پرداخته شده نداریم و تلاش می‌کنیم تا حد زیادی بر موضوعاتی که هنوز به اندازه‌ی کافی دیده نشده، سرمایه‌گذاری کنیم.

یکی از نشانه‌های ترند شدن یک دسته از رمز ارزها در بازار، سرمایه‌گذاری شرکت‌های پر ریسک (VC) در آنهاست. به‌نظر شما همراهان توکن باز، آیا شاهد ترند شدن DAO‌ها خواهیم بود؟ آیا با سرمایه‌گذاری شرکت Standard Crypto شاهد رشد توکن‌های NFT و DAO خواهیم بود؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: TheBlockCrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.