تقدیر از احسان قاضی‌زاده مدیرعامل بیتمکس؛ به عنوان چهره تاثیرگذار حوزه رمزدارایی

مدیرعامل بیتمکس

رویداد ۹ ژانویه، مهم‌ترین رویداد کریپتویی ایران، روز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان، کارشناسان و چهره‌های تاثیرگذار حوزه رمزارز ایران برای سومین سال متوالی برگزار شد. این رویداد توسط مجموعه راه‌پرداخت، پرمخاطب‌ترین رسانه فین‌تک ایران طراحی و اجرا می‌شود.

اهدای جایزه

یکی از بخش‌های اصلی رویداد، اهدای جایزه و تندیس به تعدادی از تاثیرگذارترین و برترین فعالان حوزه رمزارز ایران بود.

در این بخش از احسان قاضی‌زاده، مدیرعامل صرافی بیتمکس نیز به‌عنوان چهره تاثیرگذار حوزه رمزارز تقدیر شد.

تیم روابط عمومی بیتمکس به نقل از قاضی‌زاده درمورد تجربه سال‌ها فعالیت وی در فضای رمزارزها گفت:

این جایزه، جایزه‌ای بود به اکوسیستم سالم رمزدارایی ایران است، فارق از اسامی و سمت کسانی که این یادبود تقدیر را دریافت کردند. این موضوع نشان‌دهنده این است که در فضای غبارآلود امروز کسب‌وکارها، چشم‌هایی هست که کسب‌وکارهای سالم را رصد می‌کنند و می‌خواهند به مخاطب این پیام را بدهند که آموزش و روشن‌گری، بخش جدایی‌ناپذیر کسب‌وکارهای حوزه مالی و رمزدارایی است. این جایزه از این جهت برای من اهمیت دارد که متوجه شدم تلاش‌های من برای روشن‌گری، آموزش و راه‌اندازی کسب‌وکاری سالم، در اکوسیستم دیده می‌شود.

بخش کنفرانس

بخش کنفرانس رویداد ۹ ژانویه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد. در ارائه‌های این بخش از رویداد، هم رگولاتورها از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و هم فعالان بخش خصوصی حضور داشتند.

اهداف رویداد ۹ ژانویه

رضا قربانی به عنوان یکی از عوامل برگزارکننده رویداد در مورد اهداف رویداد ۹ ژانویه گفت:

هدف اصلی ما از برگزاری این رویداد، ایجاد فضایی برای تعامل و گفت‌وگو بین فعالان حوزه بلاکچین و رمزارز است. ما معتقدیم که این حوزه در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است، اما هنوز نیاز به یک فضای رسمی برای تعامل و گفت‌وگو بین فعالان آن وجود دارد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.