بررسی ارز دیجیتال Ariva؛ چه آینده‌ای در انتظار ARV است؟

بررسی ارز دیجیتال Ariva؛ چه آینده‌ای در انتظار ARV است؟

این روزها رمز ارز  Ariva با اختصار  ARV ترند شده و در این بازار خرسی، روزهای خوبی را سپری می‌کند. امروز قصد داریم تا به بررسی این رمز ارز پرداخته و به برخی از مهم‌ترین سوالات پاسخ بدهیم. با ما در بررسی ارز دیجیتال Ariva همراه باشید.

ارز دیجیتال  Ariva چیست؟

 آریوا یک توکن مبتنی الگوریتم  BEP20 است که در شبکه‌ی بایننس اسمارت چین فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال با تمرکز روی صنعت گردشگری و سفر متولد شد.

آریوا پروژه‌ای است که قصد دارد فاصله‌ی ارزهای دیجیتال با دنیای واقعی را کم کند. این رمز ارز یک روش آسان برای پرداخت هزینه‌های سفر است.

در واقع هدف تیم  Ariva ایجاد یک شبکه‌ی مسافرتی جهانی است که به گردشگران این امکان را می‌دهد تا برای پرداخت هزینه‌های خود از ارز دیجیتال استفاده کرده و پاداشی در قالب رمز ارز دریافت کنند. گردشگران با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود از سفر این پاداش را دریافت خواهند کرد.

اکوسیستم بلاکچین  Ariva از سه بخش تشکیل شده که این سه بخش به شرح زیر هستند.

Ariva World

در این بخش کاربران می‌توانند پیشنهادات مناسب ازجمله هتل، خدمات اجاره‌ی ماشین، سوغاتی و … را پیدا کرده و هزینه‌ی آنرا با ارز دیجیتال پرداخت کنند.

Ariva Finance

در این بخش هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و … می‌توانند خدمات خود را به مسافران معرفی کرده و تراکنش‌هایی با حداقل کارمزد را برای آنها به ارمغان بیاورند. با کمک این سرویس، کاربران با اسکن کردن QR Code می‌توانند به سرعت هزینه‌ی خود را پرداخت کنند.

Ariva Club

این قسمت در واقع یک شبکه‌ی اجتماعی است که در آن مسافران می‌توانند تجربیات خود را از سفر با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. گردشگران با به اشتراک گذاشتن فیلم، عکس، متن و … جوایزی در قالب ارز دیجیتال دریافت خواهند کرد.

 پتانسیل رشد قیمت ARV

پتانسیل رشد آریوا به عوامل مختلفی ازجمله پیشرفت پروژه، احساسات و روند بازار، وضعیت قانون‌گذاری رمز ارزها و … بستگی دارد. توجه کنید که قبل از سرمایه‌گذاری در هر رمز ارزی باید خود نسبت به آن تحقیق کنید.

آیا ARV رمز ارز خوبی برای سرمایه‌گذاری است؟

انتظار می‌رود در آینده روند مثبت آریوا جان تازه‌ای به خود گرفته و ادامه‌دار باشد. تحلیل‌گران WalletInvestor و TradingBeasts باور دارند که این رمز ارز ایده‌ی مناسبی برای سرمایه‌گذاری بوده و آینده‌ی خوبی در انتظار آن است. با این حال توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال تا حد زیادی غیرقابل پیش‌بینی است.

آیا Ariva به 1 دلار خواهد رسید؟

در بازار ارزهای دیجیتال هرچیزی ممکن است. با این حال اکثر کارشناسان و تحلیل‎‌گران رسیدن این رمز ارز به سطح قیمت 1 دلار را امری دور از انتظار و بعید می‌دانند.

آیا Ariva قابلیت ماین شدن دارد؟

رمز ارز آریوا قابل استخراج نیست. با این حال این رمز ارز بیش از 21 هزار هولدر داشته و در بیش از 10 صرافی ازجمله بایننس و … معامله می‌شود.

ARV در یک‌نگاه

قیمت ARV0.00015882 دلار
تغییرات قیمت ARV طی شبانه‌روز اخیر3.3% افزایش قیمت
تغییرات قیمت ARV طی هفت روز اخیر5 درصد افزایش قیمت
ارزش کل بازار11,523,398 دلار
عرضه در گردش72,553,169,190 واحد
حجم معاملات2,058,798 دلار
اوج قیمت0.00141842  دلار
کف قیمت0.00002304 

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارز چیست؟ چه آینده‌ای برای آن متصور هستید؟ لطفا ایده‌های و دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب بررسی ارز دیجیتال Ariva همراه ما بودید.

منبع: Changelly

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.