آموزش ورود، ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزینجا

آموزش ورود ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزینجا

با افتخار همکاری توکن باز با صرافی ارزینجا، به عنوان عضو جدید سرویس مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال را اعلام می‌کنیم؛ در ادامه آموزش نحوه ثبت نام و احراز هویت در این صرافی ارز دیجیتال، در قالب مقاله‌ای که توسط تیم محترم صرافی ارزینجا تهیه شده را منتشر خواهیم کرد.

توکن باز با هدف ایجاد فضایی شفاف میان صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، سرویس مقایسه قیمت ارز دیجیتال قابل معامله در صرافی‌های داخلی را راه‌اندازی کرده است. کاربران و تریدرهای ایرانی با مراجعه به این سرویس می‌توانند قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در میان صرافی‌های داخلی مقایسه کرده و بهترین قیمت خرید و فروش تتر، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شناسایی کنند.

چطور در ارزینجا ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال ارزینجا ابتدا باید وارد سایت صرافی شوید:

پس از ورود به این صرافی، مشابه تصویر زیر، روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک کنید:

چطور در ارزینجا ثبت نام کنم؟

در مرحله بعد باید شماره تلفن همراه خودتان را در کادر وارد کنید.

شماره تلفن همراه خود را وارد کنید

سپس کدی که برای شما ارسال می‌شود را در کادر مربوطه وارد کنید.

کد تایید را وارد کنید

سپس به صفحه ثبت نام وارد می‌شوید. در صورتی که شرایط تکمیل اطلاعات مربوط به حساب کاربری را ندارید روی دکمه‌ی “بعدا تکمیل می‌کنم” کلیک کنید. اما اگر اطلاعات و مدارک هویتی مورد نیاز برای احراز هویت خود دارید می‌توانید اطلاعات خواسته شده را به‌صورت کامل و دقیقا مثل شناسنامه تکمیل کنید و در انتهای این بخش قوانین و مقررات مربوط به پلتفرم ارزینجا را تایید نمایید.

اطلاعات هویتی خود را وارد کنید

آموزش احراز هویت در ارزینجا

در صفحه پیشخوان، در بخش قرمز رنگ بر روی دکمه احراز نشده کلیک نمائید.

آموزش احراز هویت در ارزینجا

اگر در حال حاضر خط تلفن ثابت در دسترس ندارید بر روی گزینه‌ی «بله شماره موبایل به نام خودم است» کلیک کنید و در ادامه دکمه‌ی ثبت و تایید اطلاعات را بزنید.

تلفن ثابت را وارد کنید

اگر خط تلفن ثابت دارید، باید شماره تلفن ثابت خود، که در ابتدای مراحل ثبت نام وارد کرده اید را احراز کنید. جهت تایید شماره تلفن ثابت گزینه برقراری تماس با تلفن را انتخاب نمایید و منتظر بمانید تا سامانه خودکار ارزینجا با شماره تلفن ثابت شما تماس بگیرد و کد تایید را برای شما بخواند و سپس کد را در بخش مربوطه وارد نمایید. سپس گزینه “ثبت و تایید اطلاعات” را انتخاب کنید تا وارد مرحله بعدی شوید.

بارگذاری مدارک در ارزینجا

عکس کارت ملی و تصویر مربوط به احراز هویتتان را طبق نمونه موجود در سایت آپلود کنید، توجه داشته باشید:

  • تصویرها کاملا واضح و شفاف باشند.
  • تصویر مربوط به احراز هویتتان می‌بایست به همراه کارت ملی و کارت بانکی باشد.
  • عکس چهره شما در تصویر مربوط به احراز هویت باید کاملا واضح باشد.
  • پایین برگه باید امضا داشته باشد.
بارگذاری مدارک هویتی

دقت کنید که متن مربوط به احراز هویت باید دست‌نویس باشد.

تصویر عکس احراز هویت مطابق با نمونه زیر ارسال شود.

نمونه عکس سلفی

پس از تکمیل نمودن تمام مراحل احراز هویت طبق آموزش، لطفا منتظر بمانید تا مدارک ارسال شده توسط تیم پشتیبانی ارزینجا بررسی شود. در صورتی که اطلاعات و مدارک هویتی شما تایید شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق پیامک و ایمیل مطلع خواهید شد. در صورتی که به هر دلیلی احراز هویتتان تایید نشده باشد، می‌بایست مدارک را مجددا آپلود کنید.

این نکته را مدنظر داشته باشید که قوانین استفاده از خدمات صرافی ارزینجا را مطالعه کنید. سپس گزینه‌ی تایید اطلاعات را انتخاب نمایید. در صورتی که اطلاعات وارد شده اشتباه باشد یا بر خلاف پیش فرض آموزش داده شده باشد این گزینه قابل تایید نمی باشد.

آیا صرافی ارزینجا معتبر است؟

ما در توکن باز به دنبال بستری سالم برای رقابت صرافی‌های داخلی هستیم. به منظور رسیدن به این هدف خدمات زیر را ارائه می‌دهیم:

ایجاد صفحه اختصاصی برای هر صرافی؛ شما در این صفحه می‌توانید آزادانه نظرات و انتقادات خود از عملکرد هر صرافی را ثبت کنید. در نتیجه، تمامی کاربران می‌توانند تجربه واقعی سایر کاربران هر صرافی را مشاهده کرده و تصمیم‌گیری خود مبنی بر انتخاب یا عدم انتخاب صرافی‌ها را آگاهانه و براساس دیتای واقعی انجام دهید. در صفحه زیر می‌توانید این اطلاعات در مورد صرافی ارزینجا را مشاهده کنید

پرسش و پاسخ

  • برای ورود و ثبت نام در صرافی ارزینجا چه مدارکی لازم است؟

برای ورود به این صرافی ابتدا باید با استفاده از شماره تلفن همراه حساب کاربری خود را ساخته و با داشتن مدارک هویتی در این صرافی احراز هویت کنید

  • آیا صرافی ارزینجا معتبر است؟

در توکن باز می‌توانید نظر سایر تریدرها در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را مشاهده کرده و در مورد انتخاب این صرافی تصمیم‌گیری کنید.

سخن پایانی

شما کاربران توکن باز می‌توانید در صفحه اختصاصی صرافی ارزینجا نظرات و تجربیات خود در زمان کار با این صرافی را به اشتراک بگذارید. این نظرات توسط تیم توکن باز مطالعه و نکات مهم به صرافی انتقال خواهد یافت. بیان نظرات شما در بهبود سرویس‌های ما کمک بسیاری خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.