واچ لیست هفتگی 31 مرداد؛ معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

واچ لیست هفتگی 31 مرداد؛ معرفی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد بالا

ارزش دلار افزایش یافت و روند ریکاوری ارزهای دیجیتال به پایان رسید. این مهم‌ترین خبر هفته‌ی گذشته است. نه‌تنها بیت کوین و رمز ارزها بلکه بازار سهام ایالات متحده نیز دچار کاهش ارزش شد. این اتفاق فرصت خرید مناسبی برای گاوها فراهم کرد تا از خرید در سطوح قیمت پایین استفاده کنند. حالا امروز قصد داریم تا به بررسی 5 ارز که احتمال رشد آنها در هفته‌ی جاری وجود دارد بپردازیم. با ما در «واچ لیست هفتگی 31 مرداد» همراه باشید.

واچ لیست هفتگی 31 مرداد
نمای کلی ارزهای دیجیتال در 31 مرداد

BTC/USDT

بیت کوین در 17 اوت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح 22864 دلار) رسید و پس از آن حتی میانگین متحرک ساده‌ی 50 روزه (سطح 22318 دلار) را نیز از دست داد. گاوها با استفاده از خط حمایت کانال صعودی در تلاش برای جلوگیری از کاهش قیمت بیش‌تر هستند.

واچ لیست هفتگی 31 مرداد
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

میانگین متحرک نمایی 20 روزه در حال کاهش است و شاخص RSI نیز در محدوده‌ی منفی قرار دارد. چنین موضوعی نشان‌دهنده‌ی برتری خرس‌ها در بازار است. درصورت تغییر جهت قیمت نسبت به میانگین‌های متحرک، شاهد فروش عظیم از سوی خرس‌ها خواهیم بود. این اتفاق احتمال شکست زیر خط حمایت کانال را افزایش می‌دهد. بدین صورت اهداف خرس‌ها سطوح 18626 و 17622 دلار خواهند بود.

در توکن باز ببینید؛ بهترین قیمت خرید بیت کوین

از سوی دیگر گاوها برای جلوگیری از این وضعیت باید قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک فرستاده و آنرا در آنجا حفظ کنند. درصورت رخ دادن این اتفاق احتمال افزایش قیمت بیت کوین و حرکت به سوی خط مقاومت کانال وجود دارد.

BNB/USDT

دومین رمز ارز از واچ لیست امروز بایننس کوین است. BNB در مسیر صعودی خود قادر به عبور از مقاومت سنگین 338 دلار نبود و ریجکت شد. همین موضوع فرصتی برای خرس‌ها برای حمله به وجود آورد و گاوها به‌طرز بی‌نظیری از حمایت 275 دلار دفاع کردند. چنین موضوعی نشان‌دهنده‌ی احساسات مثبت پیرامون این رمز ارز است و به‌نظر گاوها از این کاهش قیمت به‌عنوان یک فرصت خرید مطلوب استفاده خواهند کرد.

واچ لیست هفتگی 31 مرداد
نمودار بایننس کوین در نمای روزانه

اولین هدف گاوها در روند ریکاوری بایننس کوین، میانگین متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 301 دلار) خواهد بود. درصورت ریجکت شدن در این سطح، خرس‌ها دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر سطح 275 دلار برسانند. با رخ دادن چنین اتفاقی احتمالا برای مدتی شاهد نوسان  BNB بین سطوح 183 تا 338 دلار باشیم.

استفاده از سرویس توکن باز؛ بهترین قیمت خرید و فروش بایننس کوین

از سوی دیگر درصورت عبور گاوها از مقاومت 301 دلار، راه برای صعود تا سطح 338 دلار باز خواهد شد. عبور از مقاومت 338 دلار الگوی سر و شانه‌ی صعودی  BNB را تکمیل کرده و در این صورت دو سطح 413 و 493 دلار اهداف گاوها خواهند بود.

EOS/USDT

رمز ارز EOS الگوی سر و شانه‌ی معکوس صعودی تشکیل داده و امیدهای زیادی نسبت به افزایش قیمت آن وجود دارد. گاوها در 17 اوت از سطح 1.46 دلار عبور کردند و نبرد بزرگی بین خریداران و فروشندگان در بر گرفت که نمایان‌گر فروش سنگین از سوی خرس‌ها در سطوح بالاتر است.

واچ لیست هفتگی 31 مرداد
نمودار ارز دیجیتال ایاس در تایم فریم روزانه

خرس‌ها در 19 اوت قیمت را به زیر سطح 1.46 دلار رساندند و مجددا شاهد تلاش گاوها برای جلوگیری از کاهش قیمت بیش‌تر بودیم. گاوها از سطح میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.32 دلار) به‌خوبی حمایت کردند که چنین موضوعی بیان‌گر تمایل گاوها به خرید در سطوح پایین‌تر است.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ ایاس و کسب سود مطمئن در بازار نزولی

درصورت عبور گاوها از سطح 1.46 دلار، راه برای رسیدن EOS به سطح 1.83 دلار باز خواهد شد. درصورت شکست این مقاومت، هدف بعدی گاوها سطح قیمت 2.11 دلار است.

با از دست رفتن سطح قیمت 1.24 دلار، تمامی چشم‌اندازهای صعودی باطل شده و اولین هدف خرس‌ها سطح قیمت 1.17 دلار خواهد بود.

QNT/USDT

سومین رمز ارز از واچ لیست هفتگی 31 مرداد، ارز دیجیتال کوانت است. سقف‌های پایین‌تر و بالاتر خبر از حضور QNT در یک روند صعودی کوتاه‌مدت می‌دهند. گاوها در سطح میانگین متحرک 50 روزه (سطح قیمت 100 دلار) دست به خریدهای سنگین زدند و در تلاش هستند تا روند صعودی این رمز ارز را آغاز کنند.

واچ لیست هفتگی 31 مرداد
نمودار کوانت در تایم فریم روزانه

درصورت باقی ماندن قیمت بالای سطح 111 دلار،  احتمال افزایش قیمت کوانت افزایش یافته و اهداف گاوها سطوح 124 و 133 دلار خواهند بود. درصورت شکست مقاومت سنگین 133 دلار، احتمال صعود بیش‌تر رمز ارز  QNT و رسیدن به سطح 154 و 162 دلار نیز وجود دارد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ رصد لحظه‌ای قیمت کوانت

از سوی دیگر درصورت از دست رفتن قیمت در بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه، احتمال کاهش قیمت کوانت وجود داشته و اولین هدف خرس‌ها سطح قیمت 98 دلار خواهد بود. پس از حمایت 98 دلار، هدف بعدی فروشندگان سطح قیمت 79 دلار خواهد بود.

 CHZ/USDT

چیلیز در 18 اوت به سطح 0.23 دلار رسید و شاخص RSI نیز به سمت محدوده‌ی خرید بیش‌ازحد حرکت کرد. همین اتفاق معامله‌گران کوتاه‌مدت را وسوسه کرده تا سود خود را ثبت کنند و قیمت را به زیر سطح 0.20 دلار بازگردانند.

واچ لیست هفتگی 31 مرداد
نمودار رمز ارز چیلیز در نمای روزانه

از سوی دیگر گاوها در تلاش هستند تا از متحرک نمایی 20 روزه (سطح قیمت 0.17 دلار) دفاع کنند و قیمت را به بالای سطح 0.20 دلار برگردانند. درصورت رخ دادن چنین اتفاقی اولین هدف آنها سطح 0.23 دلار خواهد بود. با عبور از این مقاومت، روند صعودی چیلیز شتاب گرفته و احتمال رسیدن آن به سطح 0.26 دلار وجود دارد.

در توکن باز ببینید؛ رصد لحظه‌ای قیمت چیلیز

از آن سو اگر خرس‎‌ها از عبور قیمت از سطح 0.20 دلار جلوگیری کنند احتمال کاهش قیمت  CHZ وجود داشته و اولین هدف خرس‌ها سطح قیمت 0.13 دلار خواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید ما در این مطلب به بررسی 5 رمز ارز با پتانسیل رشد در هفته‌ی جاری پرداختیم. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارزها چیست؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا تحلیل‌ها و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «واچ لیست هفتگی 31 مرداد» همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.