واچ لیست روزانه 1 شهریور؛ معرفی سه رمز ارز با پتانسیل افزایش قیمت

واچ لیست روزانه 1 شهریور؛ معرفی سه رمز ارز با پتانسیل رشد

بازار ارزهای دیجیتال روز آرامی را سپری کرده و ارزش کل بازار طی شبانه‌روز اخیر با 0.1 درصد کاهش مواجه شده است. بسیاری از رمز ارزها در وضعیت قرمز قرار داشته اما هنوز هم احتمال رشد بسیاری از آنها وجود دارد. امروز قصد داریم تا به بررسی 3 ارز که احتمال رشد آنها طی شبانه‌روز جاری وجود دارد بپردازیم. با ما در «واچ لیست روزانه 1 شهریور» همراه باشید.

 AUDIO/USDT

اولین رمز ارز در واچ لیست امروز، ارز دیجیتال AUDIO است. در زمان نگارش این مقاله رمز ارز AUDIO در سطح قیمت 0.303 دلار معامله می‌شود. از اوایل ماه می تاکنون قیمت این رمز ارز در حال تثبیت بین سطوح 0.509 و 0.282 دلار بوده است. احتمال افزایش قیمت  AUDIO تا مقاومت سنگین 0.496 الی 0.563 دلار وجود داشته و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد.

واچ لیست روزانه 1 شهریور
نمودار رمز ارز AUDIO در تایم فریم 4 ساعته

در مسیر صعود احتمال نبرد بین خرس‌ها و گاوها بر سر مقاومت مهم 0.44 دلار وجود دارد. شکست خرس‌ها در این سطح آنها را برای حملات دیگری آماده خواهد کرد.

استفاده از سرویس توکن باز؛ بهترین قیمت خرید و فروش AUDIO ایران

با این حال نزدیک‌ترین مقاومت در مسیر صعود ناحیه میانگین متحرک 40 روزه (بین سطح 0.35 الی 0.37 دلار) است. در حال حاضر گاوها در تلاش برای عبور از مقاومت 0.306 دلار هستند و پیش از این نیز در اواسط ژوئن برای عبور از این مقاومت تلاش کردند. اگر قیمت از محدوده‌ی تثبیت خود خارج شود، سطح 0.215 دلار حمایت خوبی برای گاوها ایجاد خواهد کرد.

همچنین درصورت آغاز روند نزولی، هدف نهایی خرس‌ها سطح قیمت 0.077 دلار خواهد بود.

ICP/USDT

در حال حاضر ICP در سطح قیمت 6.22 دلار معامله شده و در حال نزدیک شدن به پایان محدوده تثبیت قیمت خود قرار دارد. اولین حمایت مهم این رمز ارز در سطح 5.95 دلار قرار داشته و هدفی جذاب برای خرس‌ها است.

واچ لیست روزانه 1 شهریور
نمودار رمز ارز ICP در تایم فریم روزانه

 درصورت عبور از این مقاومت، دومین هدف خرس‌ها سطح قیمت 5.54 دلار خواهد بود تا آنها نقطه‌ی میانی انباشت را در نمودار هفتگی لمس کنند. با رخ دادن این سناریو، راه برای سقوط بیش‌تر ICP باز شده و مهم‌ترین حمایت پیش روی آن سطح قیمت 4.25 دلار است.

در توکن باز ببینید؛ بهترین قیمت خرید و فروش ICP

از سوی دیگر و درصورت پیشروی گاوها، اولین مقاومت مهم پیش‌روی آنها بین میانگین متحرک 18 و 40 روزه (سطح 7.17 الی 7.60 دلار) قرار دارد. با رخ دادن این سناریو و موفقیت گاوها، راه برای صعود اینترنت کامپیوتر باز شده و مقاومت مهم بعدی در سطح 8.99 دلار قرار دارد. پیش از این نیز گاوها برای عبور از این مقاومت تلاش کردند و با مقاومت جانانه‌ی خرس‌ها مواجه شدند.

درصورت عبور گاوها از مقاومت 8.99، احتمال رشد بیش‌تر ICP وجود داشته و اهداف گاوها سطوح 9.8، 10.24 و 11.28 دلار هستند.

SAND/USDT

سومین ارز دیجیتال در این واچ لیست، SAND است. رمز ارز SAND در سطح 1.02 دلار معامله شده و از اواسط ماه می در حال تثبیت قیمت خود بوده است. اولین حمایت مهم این رمز ارز در سطح 0.89 الی 0.97 دلار قرار دارد. درصورت ادامه یافتن روند نزولی، هدف نهایی خرس‌ها سطح قیمت 0.38 دلار خواهد بود. با این حال احتمال رسیدن قیمت به این سطح بسیار ضعیف و غیرمحتمل است.  

واچ لیست روزانه 1 شهریور
نمودار ارز دیجیتال SAND در نمای روزانه

از سوی دیگر و درصورت آغاز روند صعودی، اولین مقاومت مهم پیش‌روی گاوها میانگین متحرک 18 و 40 روزه (سطح 1.20  و 1.23 دلار) خواهد بود.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ SAND و کسب سود مطمئن

درصورت عبور از این مقاومت‌ها، هدف بعدی گاوها سطح قیمت 1.33 دلار است. همچنین هدف بعدی آنها دو سطح مقاومت مهم 1.53 و 1.62 دلار است و باید دید چه اتفاقی طی ساعات آتی رخ می‌دهد.

سخن پایانی

تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به این سه رمز ارز چیست؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «واچ لیست روزانه 1 شهریور» همراه ما بودید.

منبع: CryptoNews

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.