واچ لیست روزانه 2 شهریور؛ معرفی سه رمز ارز با پتانسیل افزایش قیمت

واچ لیست روزانه 2 شهریور؛ معرفی سه رمز ارز با پتانسیل افزایش قیمت

بازار ارزهای دیجیتال امروز هم روز آرامی را پشت‌سر گذاشت و ارزش کل آن تغییر نکرده است. بسیاری از رمز ارزها پتانسیل رشد قیمت شدید را داشته و ما قصد داریم تا به بررسی 3 مورد از آنها بپردازیم. با ما در «واچ لیست روزانه 2 شهریور» همراه باشید.

BAND/USDT

با شروع بازار خرسی، رمز ارز  BAND بیش از 80 درصد از ارزش خود را از دست داد و هم‌اکنون در سطح قیمت 1.35 دلار معامله می‌شود.

واچ لیست روزانه 2 شهریور
نمودار رمز ارز BAND در تایم فریم 30 دقیقه

قبل از اتفاقات روز جمعه نیز قیمت از مقاومت مهم 1.45 دلار عبور کرد و شکست خورد. بند به 1.34 دلار رسید و گاوها مجددا در این سطح خرید کردند. هنوز هم احتمال سقوط  BAND به حمایت 1.25 دلار و پس از آن 1.19 دلار وجود داشته و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد. با این حال درصورت آرام بودن بازار، احتمال رسیدن BAND به مقاومت 1.40 دلار بسیار بالاست.

در توکن باز ببینید؛ بهترین قیمت خرید ارز دیجیتالBAND

درصورت عبور از سطح 1.40 دلار، اولین هدف گاوها رسیدن به مقاومت 1.73 دلار است. با عبور از این مقاومت راه برای رسیدن به سطح 1.98 دلار باز خواهد شد و مقاومت بعدی در سطح 2.10 دلار قرار دارد.

WAVES/USDT

دومین ارز دیجیتال از واچ لیست امروز، WAVES نام دارد. WAVES در اواخر ماه مارچ به سطح قیمت 61.30 دلار رسید و از آن زمان تاکنون بیش از 91 درصد از ارزش خود را از دست داده و در سطح 5.05 دلار معامله می‌شود.

واچ لیست روزانه 2 شهریور
نمودار رمز ارز WAVES در تایم فریم ماهانه

گاوها حمایت مهم خود را بین سطوح 4.8 الی 5 دلار پیدا کردند و قصد دارند از آن برای صعود بیش‌تر استفاده کنند. این منطقه درست زیر میانگین‌های متحرک 9 و 18 روزه قرار دارد.

اولین مقاومت پیشِ‌روی گاوها در سطح 6.4 دلار قرار دارد. درصورت عبور از این سطح و تقویت رالی رمز ارز  WAVES، هدف بعدی گاوها سطح قیمت 7.32 دلار خواهد بود. گاوها در اواخر ژانویه خرس‌ها را در این سطح شکست دادند.

استفاده از سرویس توکن باز؛ بهترین قیمت خرید و فروش WAVES در ایران

با این حال از سوی دیگر اولین هدف خرس‌ها حمایت 4.56 دلار است. درصورت عبور از این سطحِ حمایت وسوسه‌انگیز، هدف بعدی آنها حمایت 4.13 دلار خواهد بود.

با ادامه‌ی روند نزولی، اهداف بعدی خرس‌ها سطوح 3.87 و 3.45 دلار خواهند بود.

RVN/USDT

از نوامبر پارسال تاکنون رمز ارز  RVN بیش از 88 درصد از ارزش خود را از دست داده و هم‌اکنون در سطح قیمت 0.031 دلار معامله می‌شود.

واچ لیست روزانه 2 شهریور
نمودار ارز دیجیتال RVN در نمای 30 دقیقه‌ای

گاوها تمایل چندانی نسبت به حمله به خرس‌ها نداشته و از سوی دیگر حمایت مهم خود را نزدیک به سطوح 0.030 و 0.027 دلار تشکیل داده‌اند. در واقع گاوها در تلاش هستند تا با استفاده از این سطوح روند افزایش قیمت خود را آغاز کنند. درصورت آغاز شدن روند صعودی، اهداف پیش‌روی گاوها سطوح 0.048 و 0.051 دلار خواهند بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ RVN و کسب سود مطمئن

با رخ دادن این سناریو نبرد بزرگی بین خریداران و فروشندگان در سطوح 0.054 و 0.057 دلار در بر خواهد گرفت و خرس‌ها دست به فروش سنگین خواهند زد. درصورت پیروزی گاوها، هدف نهایی آنها رسیدن به مقاومت سنگین و مهم 0.060 دلار خواهد بود.

سخن پایانی

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این واچ لیست چیست؟ آیا روی آنها سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ لطفا تحلیل‌ها و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «واچ لیست روزانه 2 شهریور» همراه ما بودید.

منبع: CryptoNews

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.