معرفی 9 تا از بهترین کانال تلگرامی ارز دیجیتال در سال 2023

معرفی 10 مورد از بهترین کانال‌های تلگرامی ارز دیجیتال

احتمالا شما هم به‌عنوان یک تریدر چند کانال تلگرامی ارز دیجیتال دارید و از آنها برای دنبال کردن آخرین اخبار و اطلاعات بازار استفاده می‌کنید. حتی فرقی نمی‌کند که تریدر با تجربه باشید یا معامله‌گر تازه‌کار، همه‌ی ما برای قرارگیری در جریان آخرین اتفاقات بازار 24 ساعته‌ی ارزهای دیجیتال به این کانال‌ها نیاز داریم. به همین دلیل امروز قصد داریم تا 9 مورد از بهترین کانال‌های تلگرامی ارز دیجیتال را معرفی کنیم. با ما در این مقاله از بلاگ توکن باز همراه باشید.

با معرفی دوستان خود به صرافی رمز پلاس، 30 درصد از کارمزد معاملات آن‌ها را دریافت کرده و درآمد بدون ترید را تجربه کنید.
ورود به صرافی رمزپلاس

1- Coin Bureau Insider

کانال تلگرامی Coin Bureau به‌عنوان یکی از بهترین کانال‌های تلگرامی ارز دیجیتال به چنل یوتیوب معروف با همین نام اختصاص داشته و با بیش از یک سال قدمت 132 هزار عضو دارد و روزبه‌روز تعداد این افراد بیشتر می‌شود. گای ترنر در این کانال نه‌تنها ایده‌های خود از بازار را با اعضای کانال به اشتراک گذاشته بلکه اطلاعات ارزشمند و مهمی که در طول روز با آنها مواجه می‌شود را نیز در کانال قرار می‌دهد. همچنین این کانال یک گروه تلگرامی داشته که در آن کاربران با یکدیگر به تعامل می‌پردازند.

اگرچه عمده فعالیت گای ترنر در یوتوب انجام می‌شود اما کانال تلگرام راهی برای ارتباط سریع‌تر با کاربران است و برخلاف بسیاری از کانال‌های تلگرامی که صرفا اخبار را از یکدیگر کپی کرده، مطالبی را پست می‌کند که در دیگر منابع یافت نمی‌شوند.

2- ICO Analytics

کانال تلگرامی ICO Analytics
کانال تلگرامی ICO Analytics

بیشتر پروژه‌های بلاکچینی از طریق عرضه اولیه (ICO) سرمایه جذب می‌کنند و می‌توانید آنها را با قیمتی کمتر از قیمت اولیه خریداری کنید تا از این راه به سود و کسب درآمد برسید. ICO Analytics پلتفرمی است که در آن پروژه‌های ICO و شرکت‌های سرمایه‌گذار لیست می‌شوند. هدف آنها تبدیل شدن به منبعی برای آگاهی و انتشار آخرین فرصت‌های عرضه اولیه است.

هر پست کانال آنها به‌طور میانگین 20 هزار بازدید دارد و از محبوبیت چشمگیری بین تریدرها برخوردار هستند. علاوه‌بر معرفی، این کانال مقالاتی درخصوص پروژه‌ها نیز نوشته تا کاربران اطلاعات بیشتری از آنها کسب کنند. نکته‌ی متمایزکننده‌ی این کانال از دیگر منابع، بررسی پروژه‌ها و معرفی بهترین‌ها از بین سیل ارزهای جدید است.

3- Metaverse NFT News

کانال Metaverse NFT News
کانال Metaverse NFT News

در وصف این کانال همین بس که پست‌های آن بین 150 الی 160 هزار بازدید می‌خورند. آنها به‌طور مدام اخبار متاورس و NFT را پوشش داده اما نکته‌ی مهم، انتخاب اخبار مهم از بین صدها خبر NFT و متاورس بی‌ارزش است. این مورد برای برخی از کاربران که حوصله‌ی اخبار زیاد را ندارند یک مزیت و برای دیگران یک عیب بزرگ است چرا که عملا اخبار برای رسیدن به دست شما از یک فیلتر عبور می‌کنند.

4- DeFi Million

کانال DeFi Million
کانال DeFi Million

هر روز چندین پروژه و ارز در جهان دیفای راه اندازی می‌شوند که نیاز به جلب توجه کاربران و جذب سرمایه دارند. با این حال با توجه به حجم چشمگیر، انتخاب موارد مناسب برای سرمایه‌گذاری از بین آنها آسان نیست و کانال دیفای میلیون با رفع این دغدغه راه‌اندازی شده است. این چنل بیش از یک میلیون عضو داشته و یکی از محبوب‌ترین کانال‌های حوزه رمزنگاری است. اگر قصد دارید تا با بهترین پروژه‌های دیفای آشنا شوید اما حوصله و وقت جمع‌آوری اطلاعات را ندارید پس DeFi Million بهترین مکان برای شما خواهد بود.

توجه کنید اگرچه این کانال بهترین‌ها را پس از بررسی اطلاعات مختلف لیست می‌کند اما پیش از سرمایه‌گذاری باید حتما خودتان تحقیقات لازم را انجام بدهید.

5- Crypto Scanner

چنل کریپتو اسکنر
چنل کریپتو اسکنر

کانال کریپتو اسکنر بهترین مکان برای تحلیل‌گران تازه‌کار است. این کانال تلگرامی تحلیل‌های رایگانی از ارزهای بیت کوین، اتریوم، EOS و XRP را در تایم فریم‌های 15 دقیقه، 1 ساعت و 4 ساعت ارائه می‌کند. همچنین مشترکین ویژه نیز با خرید اشتراک آنها به موارد بیشتری به شرح زیر دسترسی خواهند داشت:

  • نوع هشدار برای مقاومت
  • بررسی اندیکاتورها ازجمله RSI، بولینگر بند و …
  • دیگر تایم فریم‌ها
  • دیگر ارزهای دیجیتال

قیمت اشتراک این کانال بین 10 الی 12.5 دلار در ماه متغییر است و تنها اشتراک‌های 6 و 12 ماهه موجود هستند. اگرچه اشتراک کریپتو اسکنر مقداری گران است اما یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای شما خواهد بود.

6- Whale Alert

کانال Whale Alert
کانال Whale Alert

نهنگ یا Whale در دنیای رمز ارزها به آدرس‌هایی گفته می‌شود که مقادیر چشمگیری از یک توکن را در اختیار دارند و با یک تراکنش معاملات یک رمز ارز را بهم می‌زنند، بر آن تاثیر می‌گذارند و گاهی حتی قیمت را دستکاری می‌کنند. بنابراین اطلاع از تحرکات و فعالیت‌های آنها چشم‌انداز مناسبی از تغییرات قیمت ارزها برای شما فراهم می‌کند. اگر قصد دارید تا فعالیت‌های نهنگ‌ها را دنبال کنید پس Whale Alert مخصوص شماست.

این کانال در قالب یکی از بهترین کانال‌های تلگرامی ارز دیجیتال به‌طور لحظه‌ای فعالیت نهنگ‌های بزرگ ازجمله بیت کوین، اتریوم و ریپل را به اشتراک گذاشته و معمولا مو لا درز اطلاعات آنها نمی‌رود. حتی می‌توانید با استفاده از دیتای ویل آلرت رفتار نهنگ‌ها را تحلیل کنید؛ به‌عنوان مثال خروج گسترده دارایی از صرافی نشان‌دهنده تمایل به افزایش قیمت و ورود دارایی به صرافی‌ها حاکی از تمایل به فروش است.

7- Glassnode

کانال تلگرامی گلسنود
کانال تلگرامی گلسنود

گلسنود یکی از بهترین ابزارهای مرجع برای تریدرهای حرفه‌ای و ماهر است. این پلتفرم با استفاده از داده‌های آن‌چین ابزار تحلیل بازار و قیمت رمزارزها را برای کاربران فراهم کرده است. گلسنود به‌طور روزانه 1 الی 2 پست منتشر کرده که حاوی اطلاعاتی از داده‌های On-Chain و چگونگی تاثیر آنها بر بازار ارزهای دیجیتال است.

با این کانال در سطح حرفه‌ای و پیشرفته‌تری به تحلیل‌های باکیفیت و عمیق از آنچه که در بازار رمز ارزها اتفاق می‌افتد دسترسی خواهید داشت.

8- Lunar Crush

کانال تلگرامی Lunar Crush
کانال تلگرامی Lunar Crush

موفقیت یک پروژه در مشارکت اجتماعی خلاصه می‌شود اما هیچکس حوصله و زمان کافی برای بررسی تمام پلتفرم‌ها و تمام تعاملات را ندارد. لونار کراش میزان علاقه کاربران نسبت به پروژه‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و با استفاده از الگوریتم‌های خود آنها را رتبه‌بندی می‌کند. نتیجه‌ی این رتبه‌بندی، امتیاز گلکسی نامیده شده که بر اساس چندین معیار از جمله حجم تعاملات اجتماعی، مشارکت و سلطه اجتماعی محاسبه می‌شود. هرچه میزان تعامل بیشتر باشد، احتمال افزایش قیمت بیشتر است و در نتیجه افراد بیشتری راجع به این ارز یا پروژه صحبت می‌کنند.

9- Cosmos Airdrops

ایردراپ یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد رایگان از بازار ارزهای دیجیتال است. در این بازی برد-برد، کاربران در ازای مشارکت و آشنایی با پروژه بلاکچینی ارز دیجیتال رایگان دریافت می‌کنند. کانال‌های بسیاری وجود دارند که ایردراپ معرفی کرده اما هیچ تضمینی از کیفیت آنها وجود ندارد، گاها حتی پروژه‌ها کلاه‌برداری هستند و همه چیز به شانس شما بستگی دارد.

کانال تلگرامی Cosmos Airdrops برای رفع این دغدغه درخصوص تمام ایردراپ‌ها تحقیق کرده و تنها مواردی را به اشتراک می‌گذارد که از کیفیت لازم برخوردار باشند. با این حال به‌خاطر داشته باشید که پیش از سرمایه‌گذاری در هر ایردراپی باید خودتان تحقیقات لازم را انجام بدهید تا از خطر و ریسک کلاه‌برداری و از دست رفتن دارایی‌تان در امان بمانید.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، کانال‌های تلگرامی دائما در تلاش هستند تا مهم‌ترین اطلاعات و اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار بدهند. می‌توانید به‌راحتی و تنها با جست‌وجو کردن نام این کانال‌ها یا نوشتن آیدی، آنها را پیدا کرده و عضور شوید. اما این تمام ماجرا نیست، لطفا زیر همین پست و در بخش کامنت‌ها، کانال‌های تلگرامی مفید را به ما و دیگر کاربران معرفی کنید تا ماهم مثل شما از آنها استفاده کنیم. از اینکه تا پایان مقاله‌ی «بهترین کانال‌های تلگرامی ارز دیجیتال» همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: CoinBureau

سوالات متداول

  • بهترین کانال برای ردیابی فعالیت نهنگ‌ها کدام کانال است؟

چنل تلگرامی Whale Alert تمام فعالیت‌های قابل توجه نهنگ‌های ارزهای بزرگ ازجمله بیت کوین، اتریوم و … را در 24 ساعت شبانه‌روز رصد کرده و گزارش می‌دهد.

  • کدام کانال برای بررسی داده‌های آنچین مناسب است؟

کانال Glassnode به‌طور اختصاصی در زمینه داده‌های آنچین فعالیت کرده و روزانه 1 الی 2 پست می‌گذارد و در آنها به بررسی اطلاعات On-Chain می‌پردازد.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.