بهترین کیف پول‌های بیت کوین رونز (Runes) کدامند؟

بیت کوین رونز

بیت‌کوین رونز (Runes) از زمان هاوینگ، بازار را به توفان کشیده‌اند. تقاضای بی‌سابقه‌ای برای این استاندارد توکن جدید ایجاد شده که هزینه‌های شبکه بیت‌کوین را در بلوک اولیه پس از هاوینگ به میلیون‌ها دلار رسانده است. صرافی‌های متمرکز مانند اوکی‌ایکس و گیت‌.آی‌او از هم‌اکنون بیت‌کوین رونز را در لیست خود قرار داده‌اند. انتظار می‌رود که سایر صرافی‌های درجه یک نیز در هفته‌های آینده به این جریان بپیوندند.



با این حال، در این مقاله به شما کیف پول‌های سازگار با رونز را معرفی خواهیم کرد تا دارایی جدید خود را در آن نگه دارید.

اکس‌ورس (Xverse)

اکس‌ورس یکی از کیف پول‌های پیشرو بیت‌کوین است که برای نگهداری دارایی‌ها در اکوسیستم بیت‌کوین طراحی شده است. اکس‌ورس از دارایی‌های بومی بیت‌کوین مانند رونز، اوردینال‌ها و BRC20 پشتیبانی می‌کند. جذاب‌ترین ویژگی آن، کاربری آسان و طراحی آن است. کیف پول اکس‌ورس رونز، ارسال و دریافت رونز را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. اکس‌ورس یک کیف پول غیر حضانتی است؛ این بدان معناست که شما کنترل دارایی‌های خود را حفظ می‌کنید. جالب اینجاست که اکس‌ورس هم برای موبایل و هم به صورت افزونه‌های وب پشتیبانی می‌شود. بنابراین، شما می‌توانید با دسکتاپ یا دستگاه موبایل خود با اکوسیستم بیت‌کوین تعامل داشته باشید.

شما می‌توانید کیف پول اکس‌ورس خود را به راحتی به هر بازار رونز متصل کنید تا به آسانی رونز خرید و فروش کنید. با این حال، باید مطمئن شوید که BTC کافی برای پوشش هزینه تراکنش دارید.

کیف پول مجیک ادن (Magic Eden Wallet)

مجیک ادن به NFTهای بیت‌کوین علاقه نشان داده است و این پلتفرم بدون تلف کردن وقت، پشتیبانی از بیت‌کوین رونز را راه‌اندازی کرد. پلتفرم رونز مجیک ادن به کاربران امکان می‌دهد که با کیف پول مجیک ادن خود BTC تبادل کنند و اوردینال‌ها و رونز را دریافت کنند. کیف پول مجیک ادن یکی از برترین کیف پول‌های افزونه مرورگر است. این کیف پول به کاربران امکان می‌دهد که با پلتفرم‌های NFT، dApps و بازار وب۳ گسترده‌تر ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، کیف پول خود غیرحضانتی است، به این معنی که کاربران بر دارایی‌های خود کنترل دارند. مجیک ادن در حال حاضر از برخی از برترین شبکه‌های بلاکچین مانند سولانا، بیت‌کوین، پلی‌گان و اتریوم پشتیبانی می‌کند.

کیف پول یونی‌سَت (UniSat Wallet)

کیف پول یونی‌سَت در X اعلام کرد که از بیت‌کوین رونز پشتیبانی خواهد کرد و سایر خدمات مرتبط را راه‌اندازی خواهد نمود. یونی‌سَت یک کیف پول افزونه کروم است که بر اکوسیستم بیت‌کوین متمرکز است. آن را به عنوان متامسک برای بیت‌کوین در نظر بگیرید. یونی‌سَت به کاربران امکان می‌دهد که توکن‌های BRC-20 را ذخیره، ساخت و انتقال دهند و BTC، نام‌های دامنه و NFTها را خرید و فروش کنند.

بیت‌کوین رونز چیست؟

بیت‌کوین رونز جدیدترین توسعه در اکوسیستم بیت‌کوین است. به زبان ساده، بیت‌کوین رونز یک استاندارد توکن جدید برای ایجاد توکن‌های قابل تعویض در بیت‌کوین می‌باشد. این پروتکل در سپتامبر گذشته توسط توسعه‌دهنده بیت‌کوین، کیسی رودامور، خالق بیت‌کوین اوردینال‌ها معرفی شد. رونز توکن‌های قابل تعویض را در بیت‌کوین بهبود می‌بخشد. یکی از مزایای آن‌ها افزایش جذابیت بیت‌کوین و امکان پیوستن میلیون‌ها نفر به شبکه است. رونز، ایجاد میم کوین‌ها و دیگر پروژه‌های مبتنی بر جامعه در بیت‌کوین را آسان‌تر می‌کند. هم‌اکنون تعداد زیادی از پروژه‌های میم کوین در رونز وجود دارند. علاوه بر این، بیت‌کوین رون به برخی از ویژگی‌های بومی بلاکچین بیت‌کوین، از جمله امنیت آن، ارث می‌برد. با این حال، مهم است که با احتیاط پیش روید، زیرا رونز هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد.

منبع: Coingape

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.