بزرگترین نهنگ بیت کوین همچنان در حال خرید BTC است؛ دلیل این رفتار چیست؟

بعد از تجربه‌ی اصلاح قیمت 15 درصدی در 13 ژوئن، بیت کوین عمدتا در حال تثبیت قیمت بوده است. BTC ابتدا در محدوده‌ی 20 الی 22 هزار دلار و سپس در محدوده‌ی 19 الی 21 هزار دلار جابه‌جا می‌شد. بیت کوین حتی به سطح قیمت 17600 دلار نیز سقوط کرد و گاوها آنرا نجات دادند. سقوط بیت کوین به این سطح، جذاب‌ترین منطقه برای نهنگ‌های بزرگ بازار بود. بزرگ‌ترین نهنگ جهان در این سطح معاملات زیادی انجام داد و موجودی بیت کوین خود را به 2.8 میلیارد دلار رساند. در ادامه به بررسی بیش‌تر جزییات این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر «بزرگ‌ترین نهنگ بیت کوین، BTC خرید» همراه باشید.

خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ بزرگ این ارز دیجیتال

بر اساس داده‌های BitInfoCharts، این نهنگ از اواسط ژوئن تاکنون 2554 واحد بیت کوین خریداری کرده و بزرگ‌ترین خرید وی 565 واحد بیت کوین بوده است. این خرید در تاریخ 23 ژوئن و با قیمت 19.9 هزار دلار انجام شد. در روزهای دیگر حجم معاملات وی بین 36 الی 488 واحد بیت کوین بود.

شایان ذکر است بدانید که پس از کیف‌پول دو صرافی Binance و Bitfinex، این نهنگ سومین هولدر بزرگ بیت کوین در سرتاسر جهان است.

بزرگ‌ترین نهنگ بازار بیت کوین خرید
نمودار بالانس بیت کوین

بار دیگر گاوها دست بیت کوین را گرفتند و بنا به داده‌های ITB، حالا پادشاه رمز ارزهای جهان از حمایت خوبی در سطوح 15 الی 20 هزار دلار برخوردار است چرا که بیش از 1.55 میلیون آدرس، 900 هزار واحد بیت کوین را خریداری کرده‌اند. خوشبختانه هم‌اکنون تمامی این افراد در وضعیت سبز یا سود به سر می‌برند.

بزرگ‌ترین نهنگ بازار بیت کوین خرید
نمودار ورود و خروج پول به بیت کوین

خرید بیت کوین از سوی دیگر سرمایه‌گذاران

بنا به یکی از جدیدترین توییت‌های موسسه‌ی آماری Santiment، معامله‌گران در حال فروش و باز کردن پوزیشن‌های شورت روی آلت‌کوین‌ها بوده ولی چنین چیزی درباره‌ی بیت کوین صدق نمی‌کند. همچنین موضوع نشان‌دهنده‌ی هجوم خریداران به بیت کوین است.

به‌نظر مهره‌های بزرگ بازار درحال خرید و جمع‌آوری بیت کوین بوده و نسبت به افزایش قیمت BTC در بلندمدت ایمان دارند. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این اتفاق چیست؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را نسبت به آینده‌ی قیمتی بیت کوین در درازمدت را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «بزرگ‌ترین نهنگ بیت کوین، BTC خرید» همراه ما بودید.

منبع: Watcher.Guru

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.