مدیرعامل بایننس اتهامات CTFC را رد کرد

تحقیقات SEC علیه BNB

روز گذشته مدیرعامل بایننس در پستی در بلاگ این صرافی اتهامات CFTC را رد کرد. واکنش بازار به اظهارات CZ مثبت بود و بازار کریپتو را سبزپوش کرد.

همانطور که در اخبار قبلی توکن باز دیدیم، کمیسیون معاملات معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) از صرافی بایننس به دلیل ارائه خدمات محصولات مشتقات کریپتویی ثبت نشده در ایالات متحده شکایت کرد.


سقوط قیمت بیت کوین پس از شکایت CFTC از صرافی بایننس

انتشار این خبر بار دیگر بازار ارز دیجیتال را سراسر قرمز پوش کرد و بیت کوین را به کانال ۲۶ هزار دلار فرستاد. اما روز گذشته چانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس در توییتر خود اعلام کرد پاسخ اتهامات کمیسیون معاملات معاملات آتی کالای ایالات متحده را در بلاگ بایننس منتشر کرده است.

توییت CZ در مورد جوابیه وی به اتهامات CFTC در بلاگ بایننس منبع: توییتر CZ

پس از انتشار این توییت ظاهرا اعتماد به بازار کریپتو بازگشت. چرا که بازار سبزپوش شد و بیت کوین و اتریوم رشدی بالای ۴ درصد را نشان می‌دهند.

وضعیت بازار کریپتو پس از رد اتهامات CFTC توسط CZ منبع: Cryptorank.io

ژائو گفت شکایت نامه CFTC حاوی بیان ناقصی از حقایق است و بایننس با توصیف بسیاری از موضوعات ادعا شده در شکایت موافق نیست. ژائو گفت:

صرافی بایننس تحت هیچ شرایطی برای کسب سود روند معاملات را دستکاری نمی‌کند و هیچگاه از اطلاعات محرمانه برای معاملات ارزهای دیجیتال استفاده نکرده‌ است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.