سرمایه‌گذاری بایننس لبز بر روی پلتفرم OpenLeverage

سرمایه‌گذاری بایننس روی OpenLeverage

بازوی سرمایه‌گذاری صرافی بایننس یعنی Binance Labs به‌تازگی روی پلتفرم OpenLeverage سرمایه‌گذاری کرده است. این پلتفرم یک پروتکل اعطای وامِ بدون مجوز و margin trading برای تمامی کاربران است. در ادامه به بررسی بیش‌تر این سرمایه‌گذاری می‌پردازیم. با ما در مطلب «سرمایه‌گذاری بایننس روی OpenLeverage» همراه باشید.

پلتفرم OpenLeverage

OpenLeverage از مکانیزم جدیدی با نام OnDemand Oracle برای مرجع قیمت خود استفاده می‌کند. این مکانیزم بدون ایجاد و نگهداری از اوراکل، با سرعت و دقت بالایی از پوزیشن وام‌گیرنده‌ها و تریدرها محافظت می‌کند. این مکانیزم تحت شرایط نوسانی بازار مورد آزمایش قرار گرفت و به‌خوبی از روند وام‌دهی و معاملات پشتیبانی کرد. همچنین OpenLeverage امکان ایجاد بازار جدید را برای کاربران فراهم کرده است. OpenLeverage بیش از 17 هزار کاربر فعال داشته و حجم معاملات آن از 500 میلیون دلار عبور کرده است.

جذب سرمایه از سوی بایننس

باگذشت حدودا 1 سال از تاسیس Binance Labs، این صرافی تا الان روی 500 پروژه سرمایه‌گذاری کرده و OpenLeverage یکی از تنها دو پروژه‌ی دیفای است که آنها تصمیم به سرمایه‌گذاری روی آن گرفتند. پلتفرم OpenLeverage در VivaTech (بزرگ‌ترین رویداد استارتاپی و فناوری اروپا) حضور یافت و پلتفرم خود را به مردم و رهبران صنعت تکنولوژی معرفی کرد. مبلغ سرمایه‌گذاری صرافی بایننس هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده است.

مبلغ دریافتی از این جذب سرمایه برای تقویت حضور OpenLeverage در زنجیره‌ی BNB و توسعه‌ی یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای سازگار با EVM ازجمله پالیگان و Avalanche استفاده خواهد شد.

همچنین OpenLeverage قصد دارد تا با صرافی‌های غیرمتمرکز بیش‌تری همکاری کرده و ویژگی‌های جدیدی مانند سفارش‌های محدود برای معاملات، وام‌دهی بیش از حد وثیقه، انبارهای هوشمند، تجارت توکن‌های NFT و … را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

جکی مدیرعامل این پلتفرم در این خصوص گفت:


ما به ارزش‌های پروتکل خود واقف بوده و به آن متعهد هستیم. با پشتیبانی بایننس لبز، OpenLeverage به حداکثر پتانسیل خود رسیده و کاربران بیش‌تری قادر به استفاده از پروتکل ما خواهند بود. ما در آینده امکانات بیش‌تری برای کاربران به ارمغان آورده و طبق نقشه راه خود پیش می‌رویم. همچنین ما بر ساخت و استقرار محصولات با کیفیت بالا و کاربردی متمرکز هستیم.

نظر شما همراهان توکن باز راجع به این پلتفرم چیست؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «سرمایه‌گذاری بایننس روی OpenLeverage» همراه ما بودید.

منبع: Medium

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.