کدام صرافی ارز دیجیتال بزرگترین نهنگ بیت کوین است؟

بنا به داده‌های Glassnode، صرافی بایننس حالا از بزرگ‌ترین صرافی آمریکا یعنی کوین بیس پیشی گرفته و بزرگ‌ترین نهنگ بیت کوین در بین صرافی‌ها است. در ادامه به جزئیات بیش‌تر این خبر می‌پردازیم. با ما در خبر «بایننس از کوین بیس پیشی گرفت» همراه باشید.

بنا به گزارش Glassnode Insights، صرافی کوین بیس طی دو سال گذشته بزرگ‌ترین نهنگ بیت کوین در بین صرافی‌ها بوده و بیش از 450 هزار واحد BTC در اختیار داشته است. حالا موجودی این صرافی بین 10 الی 30 هزار واحد کاهش یافته که به‌دلیل انتقال این رمز ارزها به کیف‌پول‌های جدید غیرمرتبط با Coinbase است.

بایننس از کوین بیس پیشی گرفت
نمودار حجم بیت کوین‌های صرافی کوین بیس در برابر صرافی بایننس

از سوی دیگر، موجودی بیت کوین بایننس طی همین مدت با افزایش 300 هزار واحدی مواجه شده و حالا، بایننس بزرگ‌ترین نهنگ بیت کوینِ صرافی‌ها است.

این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این دو صرافی رخ داد و شاید بی‌اهمیت به‌نظر برسد اما این‌طور نیست. حالا صرافی بایننس بر بازار اسپات ارزهای دیجیتال نیز تسط دارد.

علاوه بر بیت کوین، وضعیت استیبل‌ کوین‌های صرافی Coinbase نیز متفاوت از دیگر صرافی‌ها است. روند ورود استیبل کوین‌ها به بیش‌تر صرافی‌های ارز دیجیتال مثبت بوده و در این صرافی منفی است. این موضوع نشان‌دهنده‌ی خارج شدن حجم زیادی از دارایی از این صرافی است که تاکنون فقط یک‌بار سابقه داشته است.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این اتفاقات چیست؟ شما چه تحلیلی از وضعیت این دو صرافی دارید؟ لطفا تحلیل‌ها و دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر « بایننس از کوین بیس پیشی گرفت» همراه ما بودید.

منبع: U.Today

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.