جنگ میلیاردرها؛ فروش گسترده FTT توسط بایننس! مراقب لونای دو باشید

جنگِ مدیرعامل‌ها؛ چنگ‌پنگ‌ژائو به دنبال فروش توکن FTT

طی اتفاقی ناگهانی، چنگ‌پنگ‌ژائو مدیرعامل صرافی بایننس تصمیم به فروش تمامی توکن‌های FTT صرافی خود گرفت و دلیل اینکار را «افشاهای اخیر» عنوان کرد. اگر شما هم مثل ما کنجکاو هستید تا از منظور ژائو و برنامه‌ی بایننس مطلع شوید، با ما در خبر «چنگ‌پنگ‌ژائو به دنبال فروش توکن FTT» همراه باشید.

چنگ‌پنگ‌ژائو به دنبال فروش توکن FTT

چنگ‌پنگ‌ژائو مدیرعامل صرافی بایننس در توییتی اعلام کرد که شرکت او تمامی توکن‌های FTT (توکن بومی صرافی FTX) خود را به فروش خواهد رساند. ژائو در توییتی در 6 نوامبر گفت که این تصمیم پس از افشاگری‌های اخیر گرفته شده است.

کسب درآمد از آربیتراژ توکن FTT

وی در توییت بعدی خود توضیح داد که فروش کامل  FTT در راستای مدیریت ریسک انجام شده و آنها به‌خوبی از فروپاشی ترا و نحوه‌ی تاثیر آن بر بازار درس گرفته‌اند.

وی همچنین افزود:

ما با هیچکس مشکل شخصی نداریم اما از افرادی که به‌دنبال لابی کردن علیه دیگران باشند نیز حمایت نخواهیم کرد.

در نهایت تصمیم اخیر صرافی بایننس به‌دنبال گزارش‌هایی گرفته شده که اخیرا درباره‌ی ترازنامه‌ی شرکت Alameda منتشر شده‌اند. شرکت Alameda توسط سم بنکمن فراید (مدیرعامل صرافی  FTX) تاسیس شده است. وی پیش‌تر مدعی شده بود که میلیاردها دلار از دارایی‌های Alameda با توکن FTT گره خورده است.

بهترین قیمت خرید و فروش توکن FTT در ایران

با این حال کارولین الیسون مدیرعامل Alameda در توییتی در 6 نوامبر گفت که ترازنامه‌ی منتشر شده تمام ماجرای این شرکت نیست و تمامی دارایی‌های آنها در آن ذکر نشده‌ است.

بنکمن فراید نیز در توییتی از ادعای الیسون حمایت کرد و گفت:

شایعاتی بی‌اساس منتشر شده است.

سخن پایانی

تصمیم ژائو منجر به کاهش قیمت 5.5 درصدی رمز ارز FTT شده و ترس زیادی پیرامون این رمز ارز وجود دارد. نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این کشمکش چیست؟ آیا با چنگ‌پنگ‌ژائو موافق هستید؟ لطفا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان این خبر همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.