آموزش خرید و فروش در صرافی بیتامون

bitamon 01 scaled

آموزش خرید و فروش در صرافی بیتامون : در مقاله پیشین با آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیتامون آشنا شدیم. حال می خواهیم به بررسی نحوه خرید و فروش بپردازیم.

بازار ارزهای دیجیتال، بازاری پر نوسان بوده و پتانسیل سود های چند ده درصدی در یک روز را دارد. همین نوسانات بازار است که موجب علاقه مندی افراد به این حوزه شده است. البته نباید فراموش شود که هیچ بازاری همیشه سود ده نبوده و نخواهد بود و این سود های چند ده درصدی در روز می توانند تبدیل به ضرر شوند.

مردم از سراسر دنیا در حال وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال بوده و روز به روز به تعداد این مردم افزوده می شود. اولین سوالی که این افراد هنگامی که تصمیم به سرمایه گذاری در این حوزه می گیرند این است که ” چگونه می توانم ارز دیجیتال بخرم؟ ” در پاسخ به این پرسش می توان گفت که راه های زیادی برای خرید ارز دیجیتال موجود است. اما یکی از راه های بسیار امن برای این فرایند، خرید از صرافی ها می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا نحوه خرید و فروش در صرافی بیتامون رو بررسی کرده و به شکل کامل برای شما آموزش دهیم.

نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی بیتامون

لازمه شروع فرایند خرید و فروش در هر صرافی، ثبت نام و احراز هویت در آن صرافی است. در مقالات قبلی به شکل کامل و جامع در مورد ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیتامون صحبت کرده ایم.

صرافی بیتامون نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای شروع خرید و فروش در صرافی بیتامون بایستی مراحل احراز هویت و ثبت نام را طی کرده باشید. برای شروع کار در صرافی بیتامون ،در ابتدایی ترین قدم نیاز است که بعد از وارد شدن به صفحه اصلی صرافی، بر روی ورود کلیک کرده تا به پنل کاربری خود هدایت شوید.

در صفحه باز شده ،شما اطلاعات مربوط به ده ها رمز ارز را مشاهده می کنید. که این اطلاعات شامل لوگو، نام، قیمت خرید و فروش، تغییرات روزانه و نمودار هفتگی می باشد.

همچنین یکی از مزایای این صرافی وجود دکمه های خرید و فرش، واریز، برداشت و انتقال در مقابل هر رمز ارز می باشد که یک رابط کاربری ساده به شمار می آید. و شما می توانید به راحتی هر چه تمام از همین صفحه اصلی، عملیات مد نظر خود را انجام دهید.

همچنین اگر قصد دارید قیمت های هر رمز ارز را به شکل دلار یا همان تتر مشاهده کنید، می توانید پایه بازار را از بخش موجود در سمت راست و بالای جدول رمز ارزها، به دلار تغییر دهید.

یکی از امکانات فوق العاده در صرافی بیتامون، وجود کیف پول برای معامله گران در این صرافی می باشد.

کیف پول در صرافی بیتامون

صرافی بیتامون نیز مانند دیگر صرافی های موجود در این حوزه برای هر کاربر خود، یک کیف پول در نظر گرفته است. که می توانید به راحتی دارایی های خود در آن نگه داری نمایید. برای دسترسی به کیف پول خود از بین گزینه های موجود در منو صرافی، بر روی گزینه کیف پول کلیک کنید تا به صفحه کیف پول انتقال یابید.

در صفحه کیف پول، شما به انواع دارایی های خود اعم از دارایی های ریالی یا ارز دیجیتال خود دسترسی دارید. برای افزایش موجودی ریالی خود می توانید بر روی دکمه واریز کلیک کرده و حساب کاربری خود را با شماره کارتی که هنگام احراز هویت ثبت کرده اید، شارژ نمایید.

کیف پول ارز دیجیتال

کنترل کیف پول

در این بخش همانند قسمت بازار رمز ارز، شما می توانید ارز های دیجیتالی موجود در کیف پول ارز دیجیتال خود را کنترل نمایید. با کلیک بر روی هر یک از گزینه های موجود برای خرید، فروش، واریز، برداشت و انتقال می توانید به راحتی عملیات مورد نظر خود را انجام دهید.

همچنین اگر رمز ارز مورد نظر شما در این بخش موجود نیست، جای نگرانی ندارد! شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی اضافه کردن کیف پول جدید، رمز ارز مورد نظر خود را به حسابتان بیافزایید.

برای شروع خرید و فروش در صرافی بیتامون وارد بخش تبدیل شده و مراحل ذکر شده در ادامه را به ترتیب ادامه دهید. در بخش اول شما بایستی ارزی را که قصد پرداخت با آن را دارید، انتخاب نمایید.

برای مثال ما در این آموزش قصد خرید بیت کوین با ریال را داریم. در بخش بعدی لازم است که مقدار تومان یا هر ارزی که انتخاب کرده اید را وارد نمایید. منظور از این بخش، مقدار مبلغی است که برای خرید ارز دیجیتال انتخابی خود، اختصاص داده اید.

نحوه خرید ارز دیجیتال در صرافی بیتامون

در قسمت بعدی نیاز است که شما رمز ارز مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کنید. همانطور که در پاراگراف قبلی بیان شد، ما برای این آموزش رمز ارز بیت کوین را انتخاب کرده ایم. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، اگر کیف پول شما هم اندازه مقدار مبلغ انتخابی تان موجودی نداشته باشد، شما بایستی ابتدا حساب خود را شارژ نمایید. در نهایت با کلیک بر روی ثبت معامله، معامله شما در صرافی ثبت شده و می توانید خرید خود را انجام دهید.

جهت ثبت نام در سایت بیتامون کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.