روند نزولی و کاهش قیمت بیت‌ کوین (Bitcoin)، تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

Untitled design 2020 10 15T105745.014

به گزارش توکن باز به نقل از کوین دسک (CoinDesk)، بیت‌کوین برای زمان کمی مرز 52000 دلار را شکست، درحالی‌که عرضه آن در خارج از مبادلات به بیشترین حد خود رسید. شایان‌ ذکر است باتوجه‌ به رشد بی‌سابقه بیت‌کوین و افزایش هفتاد درصدی آن در سال 2021 پیشکسوتان دارای این رمز ارز بزرگ همچنان، مقادیر کم‌سابقه از بیت کوین را می‌فروشند.

به‌ نقل از کوین تلگراف، فیلب فیلب (FilbFilb)، بنیان‌گذاران شبکه معاملاتی دیسنتریدر (Decentrader)، روز قبل با انتشار توییتی پیش‌بینی خود را در ارتباط با قیمت بیت‌کوین در سال 2022 مطرح‌ کردند. نتیجه این پیش‌بینی بسیار عجیب‌وغریب به نظر می‌رسد. این پیش‌بینی مربوط به مدلی است که این تحلیل‌گر با استفاده از آن روند قیمتی بیت‌ کوین را درسال گذشته نیز پیش‌بینی کرده بود.

باتوجه‌ به عملکرد تقریباً درست و سازمان‌دهی‌شده مدل فیلب فیلب در سال 2021، اگر همه چیز طبق معمول جلو برود، این شانس را به بیت‌کوین خواهد داد که در طی یک‌زمان کوتاه رشد صعودی داشته باشد و حدوداً در طی 6 ماه آینده رنج‌های قیمتی بالاتری را کسب کند.

به تازگی شاهد پیش بینی هایی در این زمینه هستیم بنابراینکه اگر بانک مرکزی آمریکا درصد سود بانکی را با سرعت چشمگیری به حداقل برساند، بیت‌ کوین این فرصت را خواهد داشت که تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱ (به عبارتی May,2022) رشد خوبی داشته باشد و به قیمت 333000 دلار برسد.

باتوجه‌ به رشد قیمت در شب گذشته، شاهد افزایش حجم معاملات در صرافی‌های بزرگ نسبت به‌روز گذشته آن یعنی یکشنبه شدیم. در کنار اخبار صعود و نزول اخیر بیت‌کوین با حجم معاملات، خوب است اشاره‌ای به رشد هم‌زمان سهام در بازارهای آمریکا نیز کنیم.

برطبق اطلاعات کوین دسک (CoinDesk)، همچنین با بررسی حجم معاملات موجود در صرافی‌های بزرگ با کاهش چشمگیر معاملات بیت‌کوین روبه‌رو می‌شویم، به طوری که در تاریخ 5 دسامبر سطح معاملات حدوداً به 19 میلیارد دلار رسیده بود اما در روز گذشته این رقم به کمتر از هفت میلیارد دلار کاهش یافته است.

منبع: کوین دسک

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.