معرفی چت بات هوش مصنوعی شبکه بیت کوین

هوش مصنوعی بیت کوین

شرکت بلاک‌تریس (Blocktrace) چت بات هوش مصنوعی (AI) اختصاصی خود را برای بلاکچین بیت کوین معرفی کرد. بلاک تریس امیدوار است که هوش مصنوعی بتواند فرآیند تجزیه و تحلیل بلاک چین را سریع‌تر کند و فرآیندها و ناهنجاری‌ها را آسان‌تر کند.


بیت کوین چیست به زبان ساده


این ربات رابی (Robby) نام دارد و نام خود را از از شخصیت نمادین فیلم علمی تخیلی «سیاره ممنوعه» (Forbidden Planet) الهام گرفته است. رابی قادر است بنا به درخواست کاربران به تجزیه و تحلیل شبکه بیتکوین پرداخته و پاسخ را به کاربر منتقل کند.

مدیر عامل بلاک تریس، در مصاحبه‌ای گفت این شرکت تصمیم دارد پروژه Robby را با بیت کوین شروع کند، زیرا حجم نمونه و تاریخچه آن بزرگ است. این چت بات در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و احتمالاً در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد.


بهترین قیمت خرید بیت کوین در صرافی‌های داخلی


به گفته MaGruder، یک کپی از داده‌های بلاک چین بیت کوین در پایگاه داده Blocktrace ذخیره می‌شود که در حال حاضر یک شاهکار فنی مهم است و به کاربران اجازه می‌دهد سوالات مختلف راجع به بیت کوین بپرسند.

MaGruder گفت:

کاربران می‌توانند به سرعت اطلاعات خاصی مانند تراکنش بین تاریخ‌های مختلف و مبالغ را بپرسند. این باعث صرفه‌جویی در زمان در مقایسه با فرآیند دستی می‌شود که با استفاده از مرورگر بلاک چین ممکن است یک تا دو ساعت طول بکشد.

به گفته MaGruder بلاک تریس قصد دارد محققان و کاربران را قادر سازد از فناوری توسعه یافته توسط OpenAI برای یافتن سریع آدرس‌های بیت کوین و شناسایی تراکنش‌های شبکه استفاده کنند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.