تحلیل بیت کوین 27 فروردین 1402

تحلیل بیت کوین 12 شهریور؛ آیا شاهد پرواز BTC خواهیم بود؟

قیمت بیت کوین روز جمعه ۲۵ فروردین یک بار دیگر اوج جدیدی در سال ۲۰۲۳ ثبت کرد و با رسیدن به کانال ۳۱ هزار دلار رکورد ۱۰ ماهه خود را شکست.

در تحلیل قبلی توکن باز گفتیم برای تداوم افزایش قیمت بیت کوین و حرکت قوی به سمت ۳۵ هزار دلار، لازم است بیت کوین هفته جاری را با شمعی سبز و بالای ۲۹ هزار دلار ببندد.


تحلیل بیت کوین امروز: افزایش قیمت بیت کوین تا کی ادامه دارد؟


در لحظه نوشتن این مطلب قیمت بیت کوین با ۰.۲۳ درصد کاهش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته به ۳۰٬۳۴۷ دلار رسیده است و چیزی تا بسته شدن کندل هفتگی قیمت بیت کوین نمانده است.

سیگنال مثبت قیمت بیت کوین امروز ۲۷ فروردین

گلسنود نیز گزارش داد تعداد آدرس‌های BTC که در سود هستند در 14 آوریل (۲۵ فروردین) به ۳۳ میلیون واحد و بالاترین حد خود در 16 ماه گذشته رسید. این آمار از این نظر جالب است که تعداد آدرس‌های در سود بیت کوین در نوامبر ۲۰۲۱ که قیمت بیت کوین ATH جدید خود را در ۶۹ هزار دلار ثبت کرد ۳۸ میلیون دلار بود.

اگر قصد خرید بیت کوین را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی اتر اکس است که به دلیل کارمزد صفر در بازار تومانی یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها برای خرید بیت کوین را ارائه می‌دهد.

خرید بیت کوین از اتر اکس

سیگنال منفی قیمت بیت کوین امروز ۲۷ فروردین

حجم معاملات علی رغم افزایش قیمت بیت کوین پایین است. می‌دانیم که برای ادامه رشد قیمت باید به اندازه کافی خریدار و تقاضا وجود داشته باشد و فعلا احتیاط در بین سرمایه‌گذاران دیده می‌شود. از طرفی تعداد کیف‌پول‌هایی که حداقل 100 بیت کوین دارند تقریبا یک شبه افت بسیار قابل توجهی 200 واحدی را تجربه کردند. بد نیست بدانید ماه دسامبر اتفاق بر عکسی رخ داده بود و تعداد این کیف پول ها افزایش داشت و بعد هم که روند صعودی بیت کوین شروع شد. اما حالا افزایشی که در ماه دسامبر شاهد بودیم کاملا معکوس شده است.

بهترین قیمت بیت کوین در کدام صرافی ایرانی یافت می‌شود؟

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین امروز ۲۷ فروردین

در نمودار ساعتی، قیمت بیت کوین (BTC) توسط سطح 30315 دلار حمایت می‌شود. اگر گاوها (خریداران) دست از حمایت از این سطح بکشند و زمین بازی را به خرس‌ها ببازند احتمال کاهش قیمت تا منطقه 30100 تا 30200 دلار وجود دارد.

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته منبع: بایننس
نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ۴ ساعته منبع: بایننس

در تایم فریم ۴ ساعته هم می‌بینیم میانگین متحرک ۷ دوره‌ای روی میانگین متحرک ۲۵ دوره‌ای مماس شده است و این ناحیه نقش حمایت را برعهده گرفته است. اگر میانگین متحرک کوچکتر نزولی شود و از میانگین متحرک بزرگتر عبور کند تقاطع مرگ رخ می‌دهد و احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا کانال ۲۹ هزار دلار وجود دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) شش و چهارده دوره‌ای نیز به ترتیب ۴۹ و ۵۵ است و همچنان جای کاهش بیشتر دارد.

پیش بینی قیمت بیت کوین امروز ۲۷ فروردین

احتمالا در روزهای آینده بیت کوین بین ۲۹٬۸۰۰ تا ۳۰٬۵۰۰ رنج بزند.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.