تحلیل بیت کوین؛ عملکرد قیمت BTC بر روی برنامه! (۲۵ بهمن)

تحلیل بیت کوین

بیت‌کوین در ۱۴ فوریه به بالاترین سطح دو ساله خود رسید و طرفداران از یک سورپرایز ولنتاین لذت بردند.

طرفداران بیت‌کوین از مرز ۵۱,۰۰۰ دلار عبور کردند

در تایم معاملات آسیا، بیت‌کوین نه تنها کاهش ناگهانی ۴ درصدی خود را جبران کرد بلکه به بالاترین حد بلندمدت افزود و در زمان نگارش، در مسیر رسیدن به ۵۲,۰۰۰ دلار بود.

رفتار مشخصه گاوی باعث شد BTC/USD در یک کندل ساعتی تک، ۱,۰۰۰ دلار افزوده شود، در حالی که با عبور بیت‌کوین از مرز ۱ تریلیون دلار کل ارزش بازار ارز دیجیتال به خط ۲ تریلیون دلار نزدیک شد.

تحلیل ستاپ تایم‌فریم پایین، معامله‌گر محبوب Skew نشان داد که تغییر مقاومت/حمایت در نمودار ۴ ساعته ادامه دارد.

او گفت، خطوط اصلی روند برای تماشا شامل میانگین‌های متحرک نمایی (EMAs) و امتیاز شاخص قدرت نسبی (RSI) می‌شود.

او در بخشی از آخرین پست خود در X (توییتر) نوشت: «فکر می‌کنم تا به اینجا این روند تا زمانی که بازار حرکت صعودی فعلی را حفظ کند، کاملاً ساده است.»

«EMAهای ۴ ساعته همراه با RSI برای حرکت با روند فعلی تأییدیه‌های خوب و مختصری برای روند فراهم می‌کنند، همچنین زمانی که کلوزهای کلیدی زیر اپن های روزانه و هفتگی باشد، واضح است حرکت فعلی از دست رفته است.»

نمودار ۴ ساعته قیمت BTC/USD
نمودار ۴ ساعته قیمت BTC/USD

در بایننس، Skew علاوه بر این خاطر نشان کرد که علاقه خریداران اسپات پیش‌روی ورودی‌های نهادی از طریق صندوق‌های معاملاتی بورسی بیت‌کوین اسپات در ایالات متحده (ETFها) بوده است.

عملکرد قیمتی BTC “دقیقا طبق برنامه”

با دیدگاهی طولانی‌مدت‌تر، معامله‌گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital پیشنهاد داد که همه چیز مطابق با بازارهای گاوی کلاسیک برای بیت‌کوین در حال رخ دادن است.

او این هفته به دنبال‌کنندگان X خود گفت زمان‌بندی بازیابی قیمت BTC به سمت بالاترین سطح‌های همه‌زمان‌ها “دقیقا طبق برنامه بود”.

نمودار هفتگی قیمت BTC/USD
نمودار هفتگی قیمت BTC/USD

با مقایسه با ۲۰۲۰، Rekt Capital به اثر کاتارسیس نصف شدن پاداش بلوک اشاره کرد، BTC/USD معمولاً دو ماه پیش از هاوینگ “رالی پیش از هاوینگ” را آغاز می‌کند.

هاوینگ بعدی در اواسط آوریل (فروردین) پیش‌بینی می‌شود.

منبع: Cointelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.