تحلیل بیت کوین؛ BTC از ۷۱,۰۰۰ دلار عبور کرد! قدم بعدی چیست؟ (۲۱ اسفند)

تحلیل بیت کوین

قیمت بیت‌کوین (BTC) در طول تایم اولیه لندن در روز دوشنبه، بالای ۷۱,۰۰۰ دلار در صرافی‌های ارز دیجیتال افزایش یافت. پس از بیش از دو سال گرفتار بودن در یک بازار نزولی، دارایی پیشروی رمزارزی اکنون در فاز کشف قیمت قرار دارد.



بنابراین، بیت‌کوین اکنون بازپس‌گیری ارزش بازاری به میزان ۱.۴ تریلیون دلار را با حجم معاملات روزانه‌ای حدود ۴۲ میلیارد دلار انجام داده است. در پی افزایش ناگهانی بیت‌کوین در روز دوشنبه، بیش از ۱۰۵ میلیون دلار از بازار اهرمی بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته خارج شده است.

تقاضای سیری‌ناپذیر برای بیت‌کوین

تأیید دوجین صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) در ایالات متحده در ابتدای امسال، تقاضای سنگینی را در برابر عرضه رو به کاهش به همراه داشت. علاوه بر این، برخی از بزرگ‌ترین مؤسسات مالی جهان – از جمله بلک‌راک، فیدلیتی، آرک اینوست و اینوسکو در میان دیگران – در هفته‌های گذشته روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین را جمع‌آوری کرده‌اند در حالی که ماینرها در حال حاضر روزانه ۹۰۰ بیت کوین تولید می‌کنند.

با توجه به انتظار برای چهارمین هاوینگ بیت‌کوین در حدود ۴۰ روز دیگر، انتظار می‌رود که شوک عرضه در برابر تقاضا بیشتر افزایش یابد، بنابراین چشم‌انداز صعودی جاری را تقویت می‌کند.

قابل توجه است که اپن اینترست بیت‌کوین به تدریج افزایش یافته و تقریباً به ۳۵ میلیارد دلار رسیده است، که به معنای افزایش قابل توجه نقدینگی در گذشته اخیر است.

انتظارات کوتاه‌مدت قیمت بیت‌کوین

قیمت بیت‌کوین در هفته‌های آینده پس از شکست تمام مقاومت‌های گذشته ادامه به رالی دادن خواهد داد. بر اساس گفته‌های یک تحلیلگر محبوب رمزارزی، آنتونی پامپلیانو، احتمال دارد قیمت بیت‌کوین در سه هفته آینده در صورت تکرار تاریخ به ۱۳۸ هزار دلار برسد. پامپلیانو در گفت و گو با شبکه CNBC اشاره کرد:

“اگر به عقب برگردیم و به شکستن‌های رکورد بالا یا زمانی که از حداکثر قیمت قبلی فراتر رفتیم نگاه کنیم، سه از چهار بار، قیمت بیت‌کوین در ۱۸ روز یا کمتر دو برابر شده است،”

منبع: Coinpedia

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.