تحلیل بیت کوین؛ آیا BTC در حال حرکت به سمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار است؟ (۱۴ اسفند)

تحلیل بیت کوین

قیمت بیت‌کوین به ۶۵,۰۰۰ دلار رسید!



در کمتر از چند ساعت پس از رسیدن به مرز جدید در ۶۴,۳۰۰ دلار، این توکن توانست به سرعت بازگشت کرده و تلاش‌های خرس‌ها برای نگه داشتن قیمت‌ها زیر ۶۴,۰۰۰ دلار را خنثی کند. با این حال، به نظر نمی‌رسد که گاوها ناامید شده باشند، زیرا آنها به سرعت به میدان آمده و سطوح را دوباره بالاتر از مقاومت تازه تشکیل شده افزایش دادند. اکنون مسیر به سمت رکورد تاریخی (ATH) بسیار روشن به نظر می‌رسد، اما پرایس اکشن صعودی تازه در ابتدای راه است، زیرا یک کمبود عرضه بزرگ در حال نزدیک شدن به بازارها است.

رشد بیت کوین مثل رعد و برق

بیت‌کوین با سرعتی مانند رعد و برق پس از بهبودی بازارها از اخبار “SEC” در حال تحول است. در حالی که اکثریت فرض می‌کردند ETF تأثیری بر قیمت BTC در کوتاه مدت نداشته است، آنها در تحلیل تأثیرات بلندمدت شکست خوردند، که با رالی قیمت اخیر به وضوح قابل مشاهده است. این یک واقعیت شناخته شده است که ETF‌های اسپات، با ۷.۶۴ میلیارد دلار BTC که بالاترین میزان در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) ۲۰۲۴ بوده است، حجم‌های عظیمی را ثبت کرده‌اند.

بیت کوین در صرافی‌ها در حال انمام است

بر اساس داده‌ها از Glassnode، موجودی در تمام صرافی‌ها به پایین‌ترین سطح تاریخ خود رسیده است.

موجودی بیت کوین صرافی‌ها. منبع: Glassnode
موجودی بیت کوین صرافی‌ها. منبع: Glassnode

از طرف دیگر، Cash App، یکی از پلتفرم‌های محبوب خدمات پرداخت موبایلی که خدمات بیت‌کوین و سایر خدمات ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد، با کمبود عرضه مواجه است. بر اساس برخی گزارش‌ها، این پلتفرم هیچ بیت‌کوینی برای فروش ندارد، که نشان‌دهنده ورود یک شوک عرضه بزرگ به فضای ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، زمانی که پاداش استخراج بیت‌کوین در آوریل نصف شود، کمبود عرضه ممکن است به سطوح جدیدی از اوج‌ها برسد، زیرا انتشار جدید BTC نصف خواهد شد.

این ممکن است یکی از دلایلی باشد که چرا میم‌کوین‌ها با نرخ‌های استثنایی در حال افزایش هستند در حالی که برترین آلت‌کوین‌ها در یک محدوده باریک تثبیت شده‌اند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد قیمت BTC وارد فاز هاوینگ شده است، جایی که ممکن است شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت‌ها باشیم که ممکن است سطوح را پیش از هاوینگ فراتر از ۷۰,۰۰۰ دلار ببرد. با این حال، انتظار می‌رود قیمت‌ها با وجود اقدامات خرسی جزئی که ممکن است در برخی سطوح مقاومت آن‌ها را محدود کند، بالا باقی بمانند.

با این حال، با خریدارهایی که هدفشان بالابردن قیمت است، منصفانه است بگوییم که رالی قیمت بیت‌کوین (BTC) به ۱۰۰,۰۰۰ دلار از پیش برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Coinpedia

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.