برداشت 240 میلیون دلاری بیت کوین توسط نهنگ

در یک جمعه دیگر، بازار ارزهای دیجیتال شاهد ششمین برداشت بزرگ بیت کوین توسط نهنگ از صرافی‌ها در سال جاری بود که بالغ بر 240 میلیون دلار است. این اتفاق همزمان شده است با سر و صدایی که رشد میم کوین‌هایی چون په په و فلوکی به راه انداخته‌اند.

این احتمال وجود دارد که نهنگ‌ها چون چشم‌انداز منفی در بازار فعلی می‌بینند دست به این فروش عظیم زده‌اند. چندی پیش نیز دیدیم که ویتالیک بوترین و بنیاد اتریوم ۳۰ میلیون دلار اتر را در صرافی کراکن به فروش رساندند.

افزایش معاملات میم کوین په په نوسانات قابل توجهی را در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. در اخبار توکن باز نیز گفتیم که افزایش معاملات په په تا چه اندازه کارمزدهای شبکه اتریوم را افزایش داد. این در حالی است که به نظر می‌رسد شرایط رو به رشد په په همچنان ادامه داشته باشد.

برخی از کارشناسان علت برداشت‌های بیت کوین توسط نهنگ‌ها را نگرانی آن‌ها از نوسان وحشتناکی است که میم کوین‌ها در حال حاضر با خود به بازار آورده‌اند و نهنگ‌ها ترجیح می‌دهند دارایی‌های خود را به مکان‌های امن‌تری نسبت به صرافی‌ها منتقل کنند.

تصمیم بنیاد اتریوم و ویتالیک بوترین برای نقد کردن برخی از دارایی‌های خود، به نگرانی سرمایه‌گذاران افزوده و فضای نامطمئن‌تری را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.

با توجه به این رویدادها، نهنگ‌های بیت‌کوین با برداشتن وجوه خود از صرافی‌ها رویکرد محتاطانه‌تری اتخاذ می‌کنند و در نتیجه خطرات مرتبط با نوسانات بازار را کاهش می‌دهند.

اگر قصد سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی اتر اکس است که کارمزد صفر در بازار تومانی و کارمزد ۰.۱ در بازار تتری باعث شده است این صرافی یکی از بهترین قیمت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال بین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را داشته باشد.

ورود به سایت اتر اکس

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.