بیت کوین و اتریوم پس از یک هفته پر از چالش، رشد آهسته ای را آغاز کردند

بیت کوین و اتریوم رشد آهسته ای را آغاز کردند.

پس از یک هفته پر از چالش و استرس برای بازار ارزهای دیجیتال، شاهد رشد نسبی آلت کوین های برتر بازار در ساعات اخیر و افزایش قیمت بسیار آرام ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) بوده ایم.

به گزارش توکن باز به نقل از دیکریپت، با بررسی اطلاعات جدید به دست آمده متوجه شدیم که قسمت بزرگی از بازار ارزهای دیجیتال در ساعات پیشین سبز رنگ بوده است با این وجود مسیر رو به رشد بازار ارزهای دیجیتال بسیار پیچیده و ناپایدار به نظر می رسد. شاید این سؤال برای شما نیز پیش آمده باشد که این وضعیت سبز رنگ بازار تا کی ادامه خواهد داشت؟

بر اساس داده ‌های به دست آمده از کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، بیت‌ کوین در 24 ساعت گذشته 1.64 درصد افزایش یافته است و در زمان انتشار این اخبار در روز یکشنبه ساعت 14:00 به قیمت 35332 دلار معامله می‌ شد. شایان ذکر است که قیمت بیت کوین (Bitcoin) جمعه شب برای مدت کوتاهی به زیر 35000 دلار سقوط کرد و تقریباً به 34420 دلار رسید، اما از آن زمان تا کنون بالای 35000 دلار باقی مانده است.

گفتنی است که بر طبق داده های جدید بدست آمده اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، طی 24 ساعت 3.15 درصد رشد کرده و با قیمت 2415.39 دلار معامله شده است در ضمن لازم به ذکر است که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1.693 تریلیون دلار رسیده است و فاصله زیادی از سطح 2 تریلیون دلاری روز پنجشنبه گذشته دارد.

همچنین جالب است بدانید که سولانا (Solana)، بلاک چین چالشی اتریوم و هفتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در 24 ساعت گذشته نزدیک به 6 درصد رشد داشته است و با قیمت 98.51 دلار معامله می شود.

منبع: decrypt.co

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.