تعداد کیف پول ‌های دارای بیت کوین (Bitcoin) به اوج تاریخی جدیدی رسید

تعداد کیف پول ‌های دارای بیت کوین (Bitcoin) به اوج تاریخی جدیدی رسید.

بر اساس اطلاعات جدید به دست آمده تعداد کیف پول های حاوی ارز دیجیتال محبوب بیت کوین (Bitcoin) رکورد جدیدی را به خود اختصاص داده است.

بر طبق گزارش توکن باز به نقل از bitcoinist، داده‌ های درون ‌زنجیره ‌ای جدید پلتفرم گلسنود نشان می‌ دهد که تعداد کیف پول‌ های حاوی بیت کوین با موجودی غیر صفر، به 40.16 میلیون آدرس رسیده و رکورد جدیدی ثبت کرده است. جالب است بدانید که افزایش تعداد این کیف پول ‌ها که حداقل مقداری بیت کوین در آن ها وجود دارد، نشانگر این است که به تازگی سرمایه‌ گذاران بیشتری وارد بازار شده اند، زیرا به کیف پول‌ های جدید بیشتری بیت کوین فرستاده می ‌شود.

گفتنی است که یکی از دلایل افزایش تعداد این کیف پول ها این بود که بر اساس نتایج یک نظرسنجی که اخیراً توسط شرکت مورنینگ کنسالت (Morning Consult) برگزار شده است معلوم شد به تازگی 21 درصد از افراد بزرگسال آمریکا مایل به خرید بیت کوین شده اند.

شایان ذکر است که این نتایج نشان می‌ دهد که ریزش اخیر بیت کوین، بر تمایل مردم آمریکا نسبت به خرید بیت کوین و محبوبیت این ارز دیجیتال تأثیری نداشته است، زیرا بسیاری از آنها مایل به خرید این ارز دیجیتال در افت قیمتی اخیر هستند. برای مقایسه می توانیم اشاره کنیم که در ماه ژوئیه سال 2021 (تیر 1400) زمانی که قیمت بیت کوین به سطح 28500 دلار رسیده بود، تمایل مردم برای خرید بیت کوین تقریباً به 13 درصد کاهش پیدا کرده بود.

گفتنی است که در این نظرسنجی افراد جوان علاقه مندان اصلی ارزهای دیجیتال بودند و نزدیک به یک سوم آنها اعلام کردند که تمایل به خرید بیت کوین دارند. همچنین مردان و آن دسته از شرکت ‌کنندگانی که درآمد سالانه بیش از 100 هزار دلار دارند، بیش از میانگین دیگر افراد بزرگسال آمریکا تمایل به خرید بیت کوین نشان داده اند.

در ادامه این حواشی شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) نیز بیان کرد که طی دوره زمانی از انتهای ماه دسامبر تا پایان ماه ژانویه، 25 میلیون دلار دیگر بیت کوین خریده است. این شرکت 660 بیت کوین با قیمت متوسط 37.865 دلار خریداری کرده است. البته گفتنی است که مایکرواستراتژی در حال حاضر دارای 125051 بیت کوین با ارزش تقریبی 4.8 میلیارد دلار است که به طور میانگین، برای خرید هر بیت کوین 30200 دلار هزینه کرده است.

منبع: bitcoinist.com

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.