بیت‌ فارمز (Bitfarms) بیش از 43 میلیون دلار بیت کوین (BTC) خرید

BITFARMS BTC

شرکت کانادایی، استخراج ‌کننده ارزهای دیجیتال، بیت ‌فارمز (Bitfarms)، در توییتی که امروز منتشر شد، بیان کرد که در هفته اول ژانویه 2022، حدود 1000 بیت کوین Bitcoin معادل 43.2 میلیون دلار خریداری کرده است.

به گزارش توکن باز، به نقل از کوین تلگراف، بهای بیت کوین از روز دهم ماه نوامبر سال 2021 میلادی (۱۹ آبان) که اوج تاریخی خود در قیمت 69.000 دلار را ثبت کرد، تا به امروز روندی کاهشی را طی کرده است. طوری که در ده روز گذشته شاهد کاهش 15 درصدی هش ریت بیت کوین (BTC)؛ بوده‌ایم.

شایان ذکر است که یکی از دلایل مؤثر بر کاهش هش ریت بیت کوین، اعتراضات داخلی در قزاقستان و قطعی اینترنت در این کشور بوده است، زیرا طبق اطلاعات بدست آمده، قزاقستان 18 درصد از هش ریت بیت کوین (Bitcoin)، در جهان را در اختیار دارد.

با این وجود جالب است بدانید که ارزش بیت کوین ذخیره شده توسط شرکت کانادایی، بیت فارمز (Bitfarms)، به 177 میلیون دلار رسیده است. در ادامه این اخبار امیلیانو گرودزکی (Emiliano Grodzki)، بنیان ‌گذار و مدیر اجرایی بیت ‌فارمز (Bitfarms)، طی بیانیه ای اعلام کرد:

«استراتژی ما در شرکت بیت فارمز، جمع‌ آوری بیشترین مقدار بیت کوین (BTC)، با کمترین هزینه و در طی کوتاه ترین زمان به نفع سهام‌ داران مجموعه است. به همین علت، با توجه به کاهش قیمت بیت ‌کوین و بالا بودن هزینه استخراج ارزهای دیجیتال از فرصت کاهش قیمت بیت‌کوین برای تبدیل نقدینگی به بیت‌ کوین استفاده کردیم.»

در حالی که بسیاری از رسانه‌ها هنوز به تأثیرات زیست محیطی بالقوه استخراج ارزهای دیجیتال اشاره می‌کنند، Bitfarms ادعا می‌کند که تأسیسات آن در کانادا تقریباً به طور کامل از انرژی آبی تأمین می‌شود. این شرکت در حال حاضر دارای 10 مزرعه استخراج ارزهای دیجیتال است که در کشورهایی از جمله ایالات متحده، آرژانتین و کانادا در حال توسعه هستند.

منبع: کوین تلگراف

1 دیدگاه روشن بیت‌ فارمز (Bitfarms) بیش از 43 میلیون دلار بیت کوین (BTC) خرید

  • مهرداد قربانی

    سلام
    در مورد شرکت بیت فارمز سوال داشتم
    اگر کسی تو این شرکت سرمایه گذاری کرده باشه چطوری میتونیم پیگیر دریافت سودمون باشیم
    آیا کسی هست بتونه کمکم کنه

    ممنون میشم جوابم رو بدین

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.