آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت پین

آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت پین

در این مقاله قصد داریم که روش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت پین را به طور کامل برای شما توضیح دهیم تا با خیال آسوده راه خودتان را در این بازار پیدا کنید.

در این روزها که بازار ارزهای دیجیتال رو به رشد می باشد، اولین نکته مهم در اختیار داشتن صرافی معتبر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که اغلب مردم به دنبال آن هستند.

در حال حاضر حجم گسترده ای از گردش مالی در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال متمرکز شده است و این بازار سهم مهمی را در حال و آینده اقتصاد جهانی به خود اختصاص داده است.

در ایران هم سایت های صرافی آنلاین زیادی مشغول به کار هستند که در حال حاضر معتبر و قابل اعتماد بوده و توانسته اند رضایت مشتری های خود را جلب نمایند.

یکی از این صرافی های معتبر، پرسرعت و با امکانات بالا صرافی بیت پین است که دارای پشتیبانی قوی و خدماتی قابل قبول برای هر کسی که می خواهد وارد این بازار شود، می باشد.

جهت ثبت نام در سایت بیت پین کلیک کنید.

روش ثبت نام و احراز هویت در بیت پین

صرافی ها به دلایلی مانند جلوگیری از هرگونه معاملات غیر قانونی و پولشویی، سو استفاده از حساب کاربری و دلایل دیگر نیاز به احراز هویت برای انجام معاملات دارند.

صرافی ها، از شما مدارکی برای اثبات حقیقی بودن شما مانند مانند کارت ملی یا شناسنامه و پاسپورت در صورتی که در خارج کشور اقامت دارید(معمولا در صرافی های خارجی این مورد نیاز است و صرافی های ایرانی مدارک ایرانی شما را قبول می نمایند)، درخواست می کنند که صرافی بیت پین از این قاعده مستثنی نیست.

برای شروع کار ابتدا نیاز به ثبت نام در بیت پین دارید تا بعد از طی مراحل ثبت نام به احراز هویت بپردازید.

ثبت نام در صرافی بیت پین

برای شروع به وبسایت رسمی صرافی بیت پین مراجعه کرده و به بخش ثبت نام، وارد شوید. در این بخش نیاز است که ابتدا شماره تلفن همراه یا ایمیل خود را وارد کنید تا کد تاییدی برای شما ارسال شود، با وارد کردن کد تایید شما به صفحه وارد کردن اطلاعات تکمیلی برای ثبت نام وارد می شوید؛

در این بخش نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، جنسیت و رمز عبور انتخابی خودتان را وارد کنید و بعد از تایید قوانین سایت بیت پین اطلاعات را تایید کنید.

دقت کنید که اطلاعات را با دقت وارد کنید و از شماره تلفنی که به نام خودتان می باشد استفاده کنید. برای جلو گیری از هرگونه کلاهبرداری تمامی مراحل ثبت نام را خودتان انجام داده و به هیچ عنوان اطلاعات خود را در اختیار کسی قرار ندهید.

آموزش ثبت نام در صرافی بیت پین

حال که مراحل ثبت نام با موفقیت انجام شده، باید برای احراز هویت اقدام کنید تا بتوانید به امکانات صرافی دسترسی داشته باشید. پس در ادامه با ما باشید.

احراز هویت در صرافی بیت پین

برای انجام مراحل احراز هویت، در صفحه اصلی سایت بر روی نام خود در سمت چپ صفحه کلیک کرده و گزینه تکمیل اطلاعات حساب کاربری را انتخاب نمایید.

ابتدا برای ارتقاء به سطح 2 شماره تلفن همراه که به نام خودتان می باشد را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود، با وارد کردن کد تایید صفحه جدیدی برای شما نمایش داده خواهد شد؛ در این بخش نام و نام خانوادگی، کد ملی خودتان، جنسیت و تاریخ تولد خود را وارد کنید و در فیلد آخر عکس واضح کارت ملی هوشمند و یا رسید کارت ملی که در اختیار دارید را آپلود نمایید و مدارک را ثبت کنید.

برای اتباع خارجی و حساب های شرکتی، مراحل احراز هویت به همین شکل می باشد با این تفاوت که مدارک ارسالی از سوی شما متفاوت بوده و نیاز به آپلود مدارکی مانند گذرنامه، معرفی نامه شرکتی، آگهی ثبت و روزنامه آخرین تغییر را دارید.

احراز هویت در صرافی بیت پین

اطلاعات حساب بانکی

در ادامه و در بخش بعدی اطلاعات حساب بانکی مانند شماره حساب، شماره کارت و شماره شبا خود را وارد کنید و دقت داشته باشید که اجازه استفاده از کارت بانکی دیگران برای شارژ حساب یا برداشت ریالی از حساب کاربری خود را ندارید و حساب بانکی باید متعلق به خود شما باشد.

پس از اتمام موفقیت آمیز مراحل بالا و تایید اطلاعات ارسال شده از سوی شما توسط پشتیبانی صرافی بیت پین ، به سطح 2 ارتقاء پیدا می کنید و می توانید از امکانات صرافی استفاده نموده و به خرید و فروش ارزهای دیجیتالی بپردازید.

اما نکته مهم این است که در سطح های مختلف، میزان قابل واریز، برداشت و معامله متفاوت می باشد و در سطح 2 این مقدار کم می باشد. پس باید برای انجام معاملات بزرگتر، سطح خود را ارتقا دهید.

برای ارتقاء سطح در قسمت حساب کاربری گزینه ارتقاء سطح را انتخاب کنید، برای ارتقاء به سطح 3، صرافی بیت پین از شما یک تصویر سلفی از خودتان می خواهد.

به صورتی که شما کارت ملی خود و یک تعهد نامه را در کنار صورت خود نگه داشته و از خودتان عکس میگیرید و سپس آن را در سایت و قسمت مربوطه آپلود می نمایید تا پشتیبانی سایت عکس ارسالی را تایید کند.

تعهد نامه

متن تعهد نامه توسط سایت برای شما نمایش داده می شود، در تعهد نامه شما مسئولیت تمامی فعالیت های صورت گرفته با حساب کاربری خودتان را بر عهده می گیرید و تعهد می دهید که حساب کاربری برای استفاده خودتان بوده و در اختیار شخص دیگری قرار نخواهید داد.

روش خرید ارز دیجیتال

برای ارتقاء به سطح 4 ابتدا باید یک ماه در صرافی فعالیت داشته باشید و سپس با تایید شماره تلفن ثابت و سند ملک به نام خودتان سطح خود را ارتقا دهید. بالا ترین سطح، سطح 5 است؛ برای ارتقاء به این سطح نیاز به امضای قرارداد حضوری و مجموع تراکنش 500 میلیونی دارید.

مراحل ثبت نام و احراز هویت شما کامل شد. حال با خیال راحت و امنیت تضمین شده می توانید وارد بازار شده و به خرید و فروش رمز ارزهای مورد نظرتون در صرافی بیت پین بپردازید.

نکته ای مهم

خطر کلاهبرداری و پولشویی همواره وجود دارد؛ همین موضوع دلیلی است برای این که شما اطلاعات کاربری خود در صرافی اعم از یوزرنیم و پسورد خود را در اختیار شخص دیگر قرار ندهید.

حتی ممکن است به شما پیشنهاد مالی چشمگیری داده شود که شما حساب خود را در اختیار شخصی دیگر قرار دهید ولی شما به هیچ عنوان نباید این اشتباه را مرتکب شوید.

دلیل اینکه ما تاکید می کنیم که اطلاعات خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید این است که افراد سودجو تلاش می کنند تا با استفاده از حساب کاربری شما پول های دزدی و نامشروع خود را به ارز دیجیتال که غیر قابل ردگیری است تبدیل کنند و در این بین اگر فرد شاکی به دنبال پول خود باشد تنها کسی که متهم شناخته میشود شما هستید. پس توجه داشته باشید که این اطلاعات بسیار مهم هستند.

در مقاله ی بعدی در خصوص خرید و فروش صرافی بیت پین آموزش خواهیم داد.

جهت ثبت نام در سایت بیت پین کلیک کنید.

1 دیدگاه روشن آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت پین

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.