تحلیل ارز دیجیتال بلاک توپیا؛رشد قیمت توکن BLOCK تا کجا ادامه دارد؟

تحلیل تکنیکال بلاک توپیا

ارز دیجیتال بلاک توپیا طی شبانه روز اخیر سربه‌فلک کشیده و رشدی 23 درصدی را تجربه کرده است. این رمز ارز در سطح قیمت 0.0051 دلار معامله شده و به‌نظر گاوها برنامه‌ی ویژه‌ای برای آن دارند. حال ما امروز قصد داریم تا به تحلیل این رمز ارز بپردازیم. با ما در تحلیل ارز دیجیتال بلاک توپیا همراه باشید.

تحلیل تکنیکال BLOK

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، رمز ارز بلاک توپیا از کانال نزولی خود خارج شده و آنرا شکسته است. حجم معاملات این رمز ارز در تایم فریم 2 روزه با افزایش شدیدی مواجه شده و به‌نظر روند ساید دو ماهه‌ی این رمز ارز به پایان رسیده است.

تحلیل ارز دیجیتال بلاک توپیا
نمودار ارز دیجیتال بلاک توپیا در تایم فریم 2 روزه

علی‌رغم رشد سنگین طی شبانه‌روز اخیر، ارز دیجیتال بلاک توپیا هنوز هم 97.1 درصد با اوج قیمت خود فاصله داشته و همین موضوع فرصت خرید مناسبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است. گاوها دست به خریدهای سنگین زده و به‌نظر روند صعودی خرس‌ها قادر به متوقف کردن آنها نیستند.

استفاده از سرویس توکن باز: فرصت آربیتراژ ارز دیجیتال بلاک توپیا و کسب سود مطمئن

همچنین تمامی اندیکاتورهای این رمز ارز ازجمله RSI و MACD نیز در وضعیت صعودی قرار دارند.

نمودار ارز دیجیتال بلاک توپیا در تایم فریم‌های 12 ساعته و 4 ساعته نیز در وضعیت صعودی قرار داشته و این رمز ارز روز بی‌نظیری را سپری می‌کند. اندیکاتورهای این ارز دیجیتال در این تایم فریم‌ها نیز در وضعیت صعودی قرار دارند.

از سوی دیگر، در تایم فریم 8 ساعته‌ی BLOK یک واگرایی نزولی قرار دارد. باید دید خرس‌ها از این واگرایی در راستای کاهش قیمت ارز دیجیتال بلاک توپیا و متوقف کردن روند گاوها استفاده خواهند کرد یا خیر.

اهداف قیمتی ارز دیجیتال بلاک توپیا

در مسیر صعودی، اولین هدف بزرگ گاوها سطح قیمت 0.006 دلار است. در نهایت مهم‌ترین هدف گاوها برای این رمز ارز رسیدن به سطح قیمت 0.038 دلار است.

استفاده از سرویس توکن باز: فرصت خرید ارز دیجیتال BLOK با بهترین قیمت

 از سوی دیگر هدف نزولی خرس‌ها، حمایت بسیار سنگین و حیاتی 0.00618 دلار است. درصورت ناکامی خرس‌ها برای شکست این مقاومت، روند صعودی BLOK پایداری خواهد بود.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به روند بلاک توپیا چیست؟ آیا این رمز ارز قادر به حذف یکی از صفرهای قیمت خود خواهد بود؟ لطفا تحلیل‌ها و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل ارز دیجیتال بلاک توپیا همراه ما بودید.

منبع: YouTube

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.