آیا بازی Bomb Crypto کلاهبرداری است؟ تیم توسعه این بازی به شایعات پاسخ داد

بازی Bomb Crypto که به‌تازگی سروصدای زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال کرده و کاربران زیادی به خود جذب کرده است دچار شایعاتی درخصوص عدم شفافیت موجودی کیف‌پول‌های خود شد. بالاخره تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی بمب کریپتو به این شایعات پاسخ داد و امروز قصد داریم تا به بررسی آنها بپردازیم. با ما همراه باشید.

بازی بمب کریپتو چیست؟

بازی Bomb Crypto یک بازی محبوب play-to-earn است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا رمز ارز بومی این بازی یعنی  Bcoin را کسب کرده و آنرا ترید کنند. در این بازی کاربران در قالب قهرمان‌های بمبی به‌دنبال  Bcoin های موجود در نقشه می‌گردند. هر قهرمان یک توکن NFT منحصربه‌فرد است که کاربران می‌توانند آنرا به فروش رسانده یا ارتقا دهند. هم‌اکنون رمز ارز Bcoin ارزشی معادل 0.02387816 دلار داشته و 99 درصد با اوج قیمت خود یعنی سطح قیمت 8.77 دلار فاصله دارد.

شفافیت توکن‌های بازی Bomb Crypto

اطلاعیه‌ی این بازی شامل موارد مختلفی است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  • پس از توزیع عرضه‌ی اولیه و فروش توکن Bcoin به کاربران، توکن‌های باقی‌مانده را در کیف پولی ذخیره کردیم که آدرس آن به شرح زیر است.
  • 0xeeb4255f7f75270404d75c4962c25a82ada157b7
  • به‌منظور استفاده‌ی مجدد از این توکن‌ها و بهبود نقدینگی بازی، 27 هزار واحد از آنها را فروختیم و مبلغی معادل 25 هزار دلار حاصل شد.
  • این حجم از نقدینگی امروز به بازی افزوده شد و حالا مجموع نقدینگی  Bomb Crypto به 50 هزار دلار رسیده است.
  • با مبلغ جمع‌آوری شده (25 هزار دلار)، نقدینگی بازی  Bomb Crypto در اوج خود قرار داشته و دو برابر شده است.

در نهایت تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی از بازیکنان به‌علت اطلاع‌رسانی دیرهنگام عذرخواهی کرد. شما همراهان توکن باز تجربه‌ی این بازی را دارید؟ لطفا نظرات و تجربه‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید.

منبع: BombCrypto

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.