بازگشت امید به بازار؛ بیت کوین 28,000 دلاری! واقعیت یا رویا؟

بازگشت امید به بازار؛ بیت کوین 28,000 دلاری! واقعیت یا رویا؟

پس از مدت‌ها سخت‌کوشی و تلاش، بیت کوین بالاخره از مقاومت سنگین 22 هزار دلار عبور کرد. این اتفاق در دلِ بدبینی‌ها به روند بازار و هزاران پوزیشن شورت رخ داد و امیدها در بازار را زنده کرد. با ما در خبر «عبور BTC از مقاومت 22 هزار دلار» همراه باشید.

پادشاه ارزهای دیجیتال امروز با 7.2 درصد رشد قیمت مواجه شد و سطح قیمت 23648 دلار را لمس کرد. شاید باور نکنید اما بیت کوین طی هفت روز اخیر 21.6 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

به‌دنبال رشد بیت کوین و سایر ارزهای برتر، ارزش کل بازار با رشد 4.4 درصدی مواجه شده و در سطح 1.1 تریلیارد دلار قرار دارد.

عبور BTC از مقاومت 22 هزار دلار
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

بیت کوین 28 هزار دلاری، واقعیت یا رویا؟

مارک نیوتن رئیس سازمان  Fundstrat Global Advisors اکنون اطمینان دارد که بیت کوین کف قیمت خود را در سطح 17600 دلار ثبت کرده است.

وی باور دارد بیت کوین در یک شیب مثبت قرار گرفته و رسیدن به سطح قیمت 25320 دلار، احساسات صعودی و تغییر روند را در بازار تقویت خواهد کرد.

در واقع نیوتن باور دارد که بیت کوین می‌تواند سطح قیمت 28 هزار دلار را پس بگیرد.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به رشد اخیر بیت کوین چیست؟ آیا روند بیت کوین به‌طور کامل تغییر کرده است؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان خبر «عبور BTC از مقاومت 22 هزار دلار» همراه ما بودید.

منبع: U.Today

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.