اخبار بیت کوین: حفظ کانال ۲۹ هزار دلار همزمان با انتشار داده‌های PCE

bitcoin pce

داده‌های شاخص هزینه‌های مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) که به عنوان مهم‌ترین رویداد کلان هفته معرفی شد، روی قیمت‌ بیت کوین و ارزهای دیجیتال تاثیر چندانی نداشت. چرا که مقدار آن مطابق انتظارات بود و شوکی به بازارهای مالی وارد نکرد.

اگر قصد خرید بیت کوین را دارید پیشنهاد توکن باز به شما صرافی ارز دیجیتال آبان تتر است که با پشتیبانی از بیش از ۳۵۰ کوین و چندین شبکه و هینطور پشتیبانی قوی ۲۴ ساعته، محبوبیت زیادی بین کاربران ایرانی پیدا کرده است.

خرید بیت کوین از آبان تتر

قیمت بیت کوین (BTC) در لحظه نوشتن این مطلب ۲۹٬۳۰۲ دلار است و کاهش ۰.۴۱ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد. همانطور که در «تحلیل بیت کوین» توکن باز گفتیم قیمت بیت کوین در کانال ۲۷ هزار دلار حمایت خوبی را دریافت کرد و با ثبت یک کندل قرمز دوجی سیگنال افزایش قیمت صادر کرد و خود را به کانال ۲۹ هزار دلار رساند که همچنان در حفظ آن موفق عمل کرده است.

انتظار می‌رود ایالات متحده برای رسیدن به هدف تورم ۲ درصدی، نرخ بهره ژوئن را ۰.۲۵ درصد افزایش دهد. سال قبل دیدیم که افزایش نرخ بهره، فراتر از انتظارات بازار ارز دیجیتال را وارد فازهای نزولی می‌کند. اما چند ماه اخیر که نرخ بهره به طور منظم ۰.۲۵ درصد افزایش می‌یافته است بازار ارز دیجیتال شرایط خوبی را پشت سر گذاشت.

نکته جالب توجه نظرات برخی از کارشناسان است که از کاهش نرخ بهره برای مقاطعی در سال جاری صحبت می‌کنند که می‌تواند اتفاق فوق العاده مثبتی برای بازار کریپتو باشد.


بهترین قیمت بیت کوین در صرافی‌های ایرانی را پیدا کن


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.