تحلیل قیمت بیت کوین؛ آیا BTC در تله‌ خرسی افتاده است؟

تحلیل تکنیکال رمزارزها

رشد قیمت اخیر بیت کوین و رسیدن آن به سطح قیمت 32 هزار دلار، امیدهای زیادی را نسبت به افزایش قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال زنده کرده و گمانه‌زنی‌ها نسبت به آینده‌ی این رمز ارز به اوج خود رسیده است. امروز قصد داریم تا تحلیل یکی از تحلیل‌گران برتر بازار را نسبت به نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه بررسی کنیم. با ما در تحلیل قیمت بیت کوین همراه باشید.

تحلیل قیمت بیت کوین
نمودار بیت کوین در تایم فریم روزانه

این تحلیل‌گر باور دارد که عبور بیت کوین از مقاومت 32 هزار دلار نشانه‌ای از اجرای روند صعودی برای بیت کوین نیست. وی باور دارد که بیت کوین برخلاف انتظارها حرکت کرده و همین موضوع نشان‌دهنده‌ی ضعف بازار است. همچنین او اعتقاد دارد در پی این اتفاق، افراد بیش‌تری بیت کوین خریده و پوزیشن‌های لانگ بیش‌تری روی آن باز می‌کنند. وی اعتقاد دارد که درصورت کاهش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به حمایت 28 هزار دلار، سرمایه‌گذارانِ بیت کوین، دارایی خود را به فروش رسانده و همین موضوع منجر به شتاب فروش و سقوط قیمت بیش‌تر می‌شود. وی باور دارد که شاید این افزایش قیمت یک نوع تله‌ی خرسی برای فریفتن سرمایه‌گذاران خرد باشد.

این تحلیل‌گر باور دارد نمودار بیت کوین به‌ مدت 2 هفته هیچ‌گونه تغییری نداشته و سطوح قیمت آن ثابت مانده‌اند. وی روی سطوح مقاومت 32 الی 34 هزار دلار تاکید کرده و باور دارد تا زمانی که این سطوح مقاومت شکسته نشوند، بیت کوین وارد روند صعودی نخواهد شد. همچنین وی اعتقاد دارد هرگونه صحبت، تحلیل یا تبلیغات بیش‌ازحد درباره‌ی قیمت بیت کوین، عملی برای فریفتن کاربران بوده و با ساختار اقتصادی فعلی هم‌خوانی ندارد.

تاثیر وضعیت فاندامنتال روی قیمت بیت کوین

وی باور دارد که تحلیل تکنیکال جدا از تحلیل فاندامنتال نبوده و وضعیت فاندامنتال به پتانسیل هر رمز ارزی برای افزایش یا کاهش قیمت شکل داده و به واقعیت تبدیل شدنِ سناریوها کمک می‌کند. وی باور دارد کسانی که توجهی به تحلیل فاندامنتال ندارند صرفا در حال فریفتن خود و کاربران هستند. او اعتقاد دارد که ارتباط تنگاتنگی بین بازارهای مختلف و ارزهای دیجیتال وجود دارد. قیمت نفت و نرخ‌ بهره در روند افزایشی قرار گرفته و همین اتفاقات، عوامل کاهش قیمت برای بیت کوین هستند. یک شکست قیمت چشم‌گیر در بازار S&P 500 منجر به تغییر روند قیمت بیت کوین می‌شود. بیت کوین تمایل زیادی به پیروی از این بازار دارد.

روند قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت

این تحلیل‌گر انتظار دارد تا درصورت شکسته شدن حمایت 28 الی 29 دلار در هفته‌ی آتی، بیت کوین سطح 25 هزار دلار را تست کرده و با شکست آن، به سطح 20 هزار دلار سقوط کند. درنهایت این تحلیل‌گر نسبت به باز کردن پوزیشن‌های لانگ هشدار داده و باور دارد بهتر است کاربران از آنها اجتناب کنند. او از کاربران می‌خواهد تا مدیریت ریسک سرمایه‌ی خود را به‌خوبی انجام داده داده و احتمال ریزش بیت کوین را در نظر بگیرند.

به‌نظر شما همراهان توکن باز، افزایش قیمت اخیر بیت کوین یک تله‌ی خرسی برای کاهش قیمت بیش‌تر است؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «تحلیل قیمت بیت کوین» همراه ما بودید.

منبع: TradingView

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.