تحلیل ارز دیجیتال برگر سواپ؛ آیا شاهد رشد بیش‌تر BURGER خواهیم بود؟

تحلیل ارز دیجیتال برگر سواپ؛ آیا شاهد رشد بیش‌تر BURGER خواهیم بود؟

علی‌رغم روزهای تاریک و سردِ بازار نزولی، رمز ارز  BURGER در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته و رویایی‌ترین روزهای بازار را سپری می‌کند. ارز دیجیتال برگر سواپ طی 7 روز 242 درصد داشته و حالا قصد داریم به تحلیل روند آن بپردازیم. با ما در تحلیل آینده قیمت توکن برگر همراه باشید.

BurgerSwap یکی از اولین بازار سازهای خودکار غیرمتمرکز در بایننس اسمارت چین است. این پروتکل بدون هیچ‌گونه کنترلی از سوی مقامی و با استفاده از قراردهای هوشمند ساخته شد. همچنین رمز ارز برگر دارای یک برنامه‌ی استیکینگ بوده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند بر پارامترهای سیستم این صرافی تاثیر بگذارند.

تحلیل تکنیکال BURGER

در زمان نگارش این تحلیل، رمز ارز BURGER با 20.5 درصد رشد در سطح قیمت 3.18 دلار معامله می‌شود. در ادامه قصد داریم به تحلیل این رمز ارز در نمودار یک روزه بپردازیم.

تحلیل برگر
نمودار ارز BURGER در تایم فریم روزانه

پس از اصلاح 85 درصدی در ماه می، برگر کف قیمت خود را در سطح 0.82 دلار ثبت کرد و حرکت آن به بالای سطح قیمت 3.10 دلار، بیانگر دو احتمال است. اولین احتمال، تغییر روند این رمز ارز به روند صعودی است. همچنین دومین احتمال بیانگر یک رشد و توقف قبل از صعود بعدی است.

اگر گاوها کمی در بازار فعالیت کرده تا بازار لحنی صعودی به خود بگیرد، برگر می‌تواند تا مقاومت 4.23 دلار رشد کرده و درصورت شکست این مقاومت، تا سطح 5.74 دلار رشد کند.

از سوی دیگر درصورت سقوط قیمت، اولین مقاومت حیاتی برگر در سطح 2.85 دلار قرار داشته و پس از آن نیز دو مقاومت 2.55 و 2.34 دلار از اهمیت زیادی برخوردار هستند. با این حال احتمالا با رسیدن برگر به سطح 2.10 دلار، شاهد یک جهش موقت از برگر خواهیم بود.

در نهایت، احتمال تثبیت قیمت و صعود برگر بیش‌تر از ریزش آن بوده و شاید شاهد حرکت رنج این رمز ارز در سطح قیمت 3.42 الی 3.50 دلار باشیم.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این رمز ارز فوق‌العاده چیست؟ چه آینده‌ی قیمتی را برای BURGER متصور هستید؟ لطفا تحلیل‌ها و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل برگر همراه ما بودید.

منبع: CryptoNews

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.