با وجود افت 34 درصدی، نهنگ های کاردانو همچنان در حال خرید هستند

با وجود افت 34 درصدی بهای کاردانو، نهنگ های این ارز همچنان در حال خرید هستند.

طی ده روز گذشته شاهد افت 34 درصدی بهای کاردانو (Cardano) مانند بسیاری از آلت کوین ها (altcoins) بودیم، با وجود این شرایط نهنگ های این ارز دیجیتال محبوب همچنان در حال افزایش موجودی کیف پول های خود می باشند.

طبق گزارش توکن باز به نقل از یوتودی، علیرغم عملکرد مشکوک در بازار ارزهای دیجیتال، نهنگ‌ های شبکه کاردانو نه تنها تلاشی برای فروش و حذف دارایی‌ های خود نمی کنند، بلکه همچنان در حال خرید و افزایش ذخایر خود هستند.

شایان ذکر است که طبق داده های ارائه شده توسط تیم تجزیه و تحلیل محبوب “Santiment” متوجه شدیم که در طی تلاش های اخیر، نهنگ های برتر ارز دیجیتال کاردانو (Cardano)، از زمان کاهش شدید قیمت در بازار که در 17 ژانویه آغاز شد، دارایی های خود را حدوداً 110 درصد افزایش داده اند، گفتنی است که تعداد توکن های این هولدرهای بزرگ در طی این مدت از 45 میلیون واحد به بیش از 95 میلیون واحد رسیده است.

جالب است بدانید، با وجود اینکه فقط 9 درصد از مالکان کاردانو، توکن های خود را در رنج قیمتی پایینتری نسبت به قیمت های کنونی خریداری کرده اند اما بر اساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد که قسمت بزرگی از دارندگان ارز دیجیتال کاردانو (حدود 85 درصد) در حال تجربه ضرر و زیان هستند. گفتنی است که این دارایی را از نظر سودآوری کوتاه مدت و بلندمدت در رده دارایی های دیجیتال با بدترین عملکرد در بازار قرار می دهند.

در پایان این خبر لازم به ذکر است اشاره ای به قیمت کنونی هر واحد از ارز دیجیتال کاردانو (Cardano)، داشته باشیم که بهای آن در حال حاضر تقریباً 1.05 دلار می باشد. شما نیز می توانید برای خرید ارز دیجیتال کاردانو به صرافی‌های لیست شده در سایت توکن باز مراجعه کنید.

منبع: یوتودی

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.