ارزش سهام شرکت های کوین بیس و مایکرواستراتژی متحمل ضرر شد

سهام شرکت های کوین بیس و مایکرواستراتژی متحمل ضرر شد.

سهام شرکت‌های کوین بیس (Coinbase) و مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، از زمان باز شدن بازار تا این لحظه تقریباً 9 درصد کاهش یافته‌ اند و متحمل ضرری 2 رقمی شده‌اند، سایر سهام ها نیز ضررهایی را تجربه کرده اند.

به گزارش توکن باز به نقل از cryptobriefing، امروزه شرکت هایی که معاملات ارزهای دیجیتال دارند ضررهای قابل توجهی را در ارزش بازار متحمل شده‌اند، طوری که امروز شاهد سقوط آزاد ارزش سهام شرکت های کوین بیس و مایکرواستراتژی بودیم.

شایان ذکر است که شرکت های ارز دیجیتال در هفته های گذشته، زیان قابل توجهی را تجربه کرده اند و با بررسی اطلاعات به دست آمده متوجه شدیم که امروز بهای سهام صرافی کوین بیس به پایین ترین سطح خود از زمان عرضه عمومی در آوریل سال گذشته رسیده و ارزش هر سهم آن، تقریباً تا محدوده قیمتی 162 دلار کاهش یافته است.

همچنین گفتنی است که ارزش سهام مایکرواستراتژی نیز امروز به پایین ‌ترین حد خود در 52 هفته گذشته رسید و به قیمت 319.01 دلار معامله شد. جالب است بدانید که بهای هر سهم مایکرواستراتژی در کمتر از یک سال پیش تقریباً 1315 دلار بوده است.

همان ‌طور که گفته شد، وضعیت اخیر به قدری برای مایکرواستراتژی (MicroStrategy) وخیم بوده است که ارزش بازار شرکت اکنون کمتر از ارزش 4.23 میلیارد دلار بیت کوین‌ی است که در اختیار دارد.

منبع: cryptobriefing.com

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.