تحلیل روزانه توکن باز؛ خیزش بیت کوین به سمت ۲۵٬۰۰۰ دلار

قیمت امروز ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین روز گذشته نیز با افزایش قابل توجهی همراه بود. کندل هفتگی فعلی بیت کوین در آستانه بسته شدن است در حالی‌که کندل هفتگی این هفته بیت کوین نسبت به کندل هفتگی قبلی در قیمت بالاتری بسته می‌شود. از طرفی کندل ماهانه بیت کوین نیز افزایش خیره کننده نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بهترین ژانویه تاریخ برای بیت کوین در حال رغم خوردن است.

بهترین قیمت خرید بیت کوین را کدام صرافی داخلی ارائه می‌کند؟

فعالان و معامله‌گران بازار چشم به بیت کوین ۲۵٬۰۰۰ دلاری دوخته‌اند. اطلاعات سایت تریدینگ ویو نشان می‌دهد قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی در صرافی Bitstamp به ۲۴٬۴۹۸ دلار نیز رسیده است.

نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ماهانه
نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم ماهانه

در زمان نوشتن این مطلب بیت کوین با قیمت ۲۳٬۵۳۷ دلار دست به دست می‌شود و ۲.۴۴٪ افزایش قیمت داشته است.

از ۲۷ ژانویه، در سطوح ۲۳٬۲۰۰ دلار، ۲۴٬۵۰۰ دلار و ۲۵٬۰۰۰ دلار شاهد مقاومت قیمت بیتکوین بودیم، با این حال ۲۴٬۵۰۰ همچنان هدف بعدی محتمل قیمت BTC است.

کریپتو تونی نام مستعار یکی از تحلیلگران مشهور کریپتو در توییتر است که به دنبال کنندگان خود در توییتر با اطمینان گفت:

هدف ۲۵٬۰۰۰ دلاری در پیش است.

این تحلیلگر همچنین انتظار افزایش قیمت آلت کوین‌ها و افزایش مارکت کپ بازار کریپتو را دارد. با این حال او هشدار داد زمانی که مارکت کپ بازار کریپتو به ۱.۲ تا ۱.۳۳ تریلیون دلار می‌رسد باید محتاط بود.

تحلیلگر مشهور دیگری با نام مستعار ll Capo of Crypto دیدگاه مخالفی دارد و شدیدا بر ریزش غریب الوقوع قیمت‌ها تاکید می‌کند.

قیمت بیت کوین در ژانویه ۲۰۲۳ نزدیک ۴۰٪ رشد داشته است که از ژانویه ۲۰۱۳ تاکنون اینچنین رشدی را در ماه نخست میلادی تجربه نکرده بود.

در هفته جدید میلادی دو اتفاق مهم رخ می‌دهد. یکی بسته شدن کندل ماهانه بیت کوین و دیگری اعلام آخرین نرخ بهره بانکی در ایالات متحده.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.