گروه هکری Anonymous بنیانگذار شبکه ترا را تهدید کرد؛ دوکوان باید به سزای اعمالش برسد

گروه هکری Anonymous بنیانگذار شبکه ترا را تهدید کرد؛ دوکوان باید به سزای اعمالش برسد

گروه هکری Anonymous قصد دارد تا دو کوآن، بنیان‌گذار ترا را به‌خاطر فروپاشی اکوسیستم لونا و  UST را به دستان عدالت سپرده و جنایات وی را آشکار کند. در ادامه به بررسی بیش‌تر این خبر می‌پردازیم. با ما در مطلب «افشاگری گروه هکری Anonymous» همراه باشید.

ویدیویی از این گروه هکری منتشر شده که در آن فهرستی از تخلفات دو کوآن ازجمله برداشت ماهانه 80 میلیون دلار از لونا و UST و نقش او در سقوط استیبل کوین Basis Cash فاش شده است. به‌نظر دو کوآن در اواخر سال 2020 با نام مستعار «ریک سانچز» با این استیبل کوین همکاری کرده است.

در این ویدیو آمده است:


دو کوآن اگر گوش می‌دهی، باید بگوییم که قادر به انجام هیچ‌کاری برای جبران خسارات مردم نیستی. در این مرحله تنها کار ممکن این است که تو را در جایگاه پاسخ‌گویی قرار داده و از اجرای عدالت درباره‌ی تو مطمئن شویم.

همچنین این گروه هکری اعلام کرد که به بررسی تمامی اقدامات دو کوآن از زمان ورود وی به بازار ارزهای دیجیتال تاکنون خواهند پرداخت. در این ویدیو آمده است:


ما به بررسی تمامی فعالیت‌های دو کوآن از زمان ورود وی به دنیای ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت تا تمامی تخلفات وی را آشکار کنیم. ما قطعا جنایات بیش‌تری کشف خواهیم کرد. همچنین این گروه هکری نسبت به واکنش دو کوآن در رابطه با فروپاشی ترا انتقاد کرد.

Anonymous یک گروه هکری جهانی غیرمتمرکز است که به‌خاطر سازماندهی حملات سایبری علیه نهادهای دولتی، آژانس‌ها، شرکت‌های خصوصی و … شناخته می‌شود.

این اولین دخالت گروه Anonymous در دنیای ارزهای دیجیتال نیست. آنها در ژوئن 2021 نیز کلیپی علیه ایلان ماسک منتشر کرده و وی را متهم به دست‌کاری بازار با توییت‌های مختلف و نابود کردن سرمایه‌ی مردم کردند. تاکنون این ویدیو 3.4 میلیون بازدید داشته است.

نظر شما همراهان توکن باز نسبت به این ویدیو چیست؟ آیا دو کوآن مجبور به بازگرداندن وجوه مردم خواهد شد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان مطلب «افشاگری گروه هکری Anonymous» همراه ما بودید.

منبع: CoinTelegraph

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.