تحلیل دوج کوین به بهانه رکورد زنی فعالیت شبکه

تحلیل تکنیکال روند دوج کوین؛ آینده‌ی DOGE در دستان گاوها

ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE)، شاهد افزایش بی سابقه در تراکنش های روزانه بوده و حتی از بیت کوین و لایت کوین پیشی گرفته است. در نمودار قیمت 4 ساعته دوج کوین یک الگوی سر و شانه معکوس دیده می شود که می تواند نشان از آغاز احتمالی روند صعودی این میم کوین باشد.

اگر قصد خرید دوج کوین را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از صرافی اتر اکس است که به دلیل کارمزد صفر در بازار تومانی یکی از پایین‌ترین قیمت‌ها برای خرید بیت کوین را ارائه می‌دهد.

خرید دوج کوین از اتر اکس

دوج کوین، بزرگترین میم کوین از نظر اندازه بازار، اخیرا شاهد افزایش گسترده فعالیت های شبکه بوده است و تراکنش های روزانه به 650000 رسیده و رکورد زده است.

این افزایش غیرمنتظره در فعالیت های شبکه دوج کوین به افزایش علاقه به مینت توکن‌های DRC20، در شبکه Dogecoin نسبت داده می‌شود.

پاتریک لادر، توسعه‌دهنده Dogecoin، قبلاً به افزایش چشمگیر فعالیت شبکه اشاره کرده بود. اگرچه این افزایش در آن زمان قابل توجه بود، اما به هیچ وجه به سطوح بی سابقه امروزی نزدیک نبود.

با این حال، افزایش فعالیت‌ها و شلوغ شدن شبکه نگرانی هایی را در شبکه دوج کوین به وجود آورده است. Mishaboar، یکی از فعالان جامعه دوج کوین، این نگرانی‌ها را تایید کرد و پیشنهاد کرد که چنین فعالیت‌هایی باید از طریق راهکارهای اختصاصی لایه ۲ انجام شوند تا از مسدود شدن شبکه اصلی جلوگیری شود.

علی‌رغم این چالش‌های بالقوه، بسیاری از کاربران خوش‌بین هستند و افزایش فعالیت در شبکه دوج کوین را نشانه افزایش پذیرش آن می دانند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

نمودار قیمت دوج کوین در تایم فریم 4 ساعته
نمودار قیمت دوج کوین در تایم فریم 4 ساعته

در نمودار قیمت دوج کوین در تایم فریم 4 ساعته یک الگوی سر و شانه معکوس دیده می شود. این الگو می تواند حاکی از برعکس شدن روند باشد. اعتبار این الگو پس از رسیدن قیمت دوج کوین به 0.07444 دلار افزایش می یابد. در حال حاضر قیمت دوج کوین 0.072 دلار است و در یک هفته اخیر قیمت دوج کوین بین 0.071 تا 0.073 در نوسان بوده است.

در تایم فریم روزانه شاخص قدرت نسبی (RSI) و مکدی سیگنال صعودی صادر می کنند. شاخص rsi برای دوره های 7 و 14 روزه در محدوده 34 و 37 است و شیب رو به بالا دارد. مانع سختی پیش روی این شاخص دیده نمی شود.

مهم ترین مانعی که گاوها در رسیدن به کانال 0.08 دلار دارند مقاومت در قیمت 0.07434 دلار (R1) و سپس 0.078 دلار (R2) است.

اگر خرس ها موفق شوند قیمت دوج کوین را به کانال 0.06 دلار سوق بدهند حمایت بعدی در 0.062 دلار دیده می شود.

قیمت دوج کوین در کدام صرافی ایرانی بهتر است؟

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.