تحلیل قیمت دوج کوین؛ پرواز بلند DOGE به سوی ماه

تحلیل قیمت دوج کوین؛ پرواز DOGE به سوی ماه

دوج کوین طی شبانه‌روز گذشته رشد قیمت 10 درصدی را تجربه کرده و به سطح قیمت 0.082 دلار رسیده است. پادشاه میم کوین‌ها بیش‌ترین رشد قیمت بین 10 ارز برتر بازار را تجربه کرده و امروز قصد داریم تا به بررسی تحلیل این رمز ارز بپردازیم. با ما در تحلیل قیمت دوج کوین همراه باشید.

تحلیل دوج کوین

دوج کوین در اوایل ژوئن 2022 به دنبال سقوط قیمت 38 درصدی حمایت 0.082 از دست داد. کف قیمت این رمز ارز در سطح 0.049 دلار شکل گرفت و پس از آن روند ریکاوری DOGE آغاز شد.

تحلیل قیمت دوج کوین
نمودار دوج کوین در تایم فریم روزانه

گاوهای دوج کوین در 14 اوت تلاش کردند تا از مقاومت سنگین 0.082 دلار عبور کنند و در این کار شکست خوردند. همین شکست منجر به افت قیمت 6 درصدی دوج کوین گردید.

بهره‌گیری از سرویس توکن باز؛ فرصت آربیتراژ دوج کوین و کسب سود مطمئن

بالاخره امروز گاوها توانستند از مقاومت 0.082 دلار عبور کنند تا راه برای افزایش قیمت بیش‌تر دوج کوین باز شود. در این مسیر اولین هدف گاوها تست کردن سطح مقاومت سنگین 0.093 دلار خواهد بود. گاوها باید امروز تمام تلاش خود را برای این هدف بکنند چرا که بسته شدن کندل روزانه یا حتی هفتگی زیر سطح قیمت 0.093 دلار منجر به برتری خرس‌ها می‌گردد.

بسیاری از اندیکاتورهای DOGE در وضعیت مثبت قرار داشته و احتمال رشد این رمز ارز بالاست اما از سوی دیگر، بیت کوین در یک چشم‌انداز نزولی قرار گرفته که خود احتمال صعود دوج کوین را کاهش می‌دهد.

یکی‌دیگر از سناریوهای احتمالی گاوها، رها کردن دوج کوین و کاهش قیمت آن و رسیدن به سطح 0.072 دلار است. خریداران در این سطح قیمت دست به خریدهای سنگین زده و احتمالا مجددا شاهد افزایش قیمت دوج کوین خواهیم بود.

استفاده از سرویس توکن باز؛ خرید و فروش دوج کوین با بهترین قیمت در ایران

از سوی دیگر درصورت حمله‌ی خرس‌ها، اهداف آنها سطوح قیمت 0.082، 0.072 و 0.062 دلار خواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید، ما در این مطلب به تحلیل دوج کوین پرداختیم. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به وضعیت دوج کوین چیست؟ آیا روی این میم کوین سرمایه‌گذاری خواهید کرد؟ از شما دعوت می‌کنیم تا نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان تحلیل قیمت دوج کوین همراه ما بودید.

منبع: FXStreet

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.