تحلیل دوج کوین در کوتاه‌مدت؛ پادشاه میم کوین‌ها در آغوش گاوها

تحلیل تکنیکال دوج کوین

دوج کوین طی شبانه‌روز اخیر بیش‌ترین رشد قیمت بین 100 ارز برتر بازار را تجربه کرده و با 13.3 درصد افزایش به سطح قیمت 0.077 دلار رسیده است. همین افزایش قیمت دوج کوین را در کانون توجهات قرار داده و به همین منظور امروز قصد داریم تا به بررسی روند قیمتی این رمز ارز در کوتاه‌مدت بپردازیم. با ما در «تحلیل دوج کوین در کوتاه‌مدت» همراه باشید.

تحلیل تکنیکال قیمت دوج کوین

هم‌اکنون دوج کوین زیر میانگین‌های متحرک 100 و 200 روزه حرکت کرده و جفت ارز DOGE/BTC نیز با رشد 14.8 درصدی در سطح 0.00000367 ساتوشی قرار گرفته و روز خوبی را سپری می‌کند. دوج کوین پادشاه میم‌کوین‌های جهان است و در ابتدا به‌عنوان یک شوخی ایجاد شد. با افت بازار و شروع بازار خرسی، این رمز ارز نیز در وضعیت بدی قرار گرفت و ارزش کل آن به زیر 10 میلیارد دلار نیز رسید.

حالا پس از گذشت مدت زیادی، دوج کوین در یک روند صعودی قرار گرفته و رشد قیمت مناسبی را تجربه کرده است. با این حال دوج کوین خطر خرس‌ها را بیخ گوش خود حس کرده و برای فرار از دست آنها باید نظر خریداران را جلب کند. این میم‌کوین از میانگین متحرک نمایی 10 روزه‌ی خود عبور کرده و گاوها برای حفظ روند باید خرید بیش‌تری انجام دهند.

تحلیل دوج کوین
نمودار دوج کوین در تایم فریم روزانه

روند قیمت DOGE در کوتاه‌مدت

روند صعودی دوج کوین به‌خوبی در تایم فریم 4 ساعته دیده می‌شود. با این حال سرمایه‌گذاران و خریداران دوج کوین باید خود را برای واکنش خرس‌ها آماده کنند. اندیکاتورهای تکنیکال همچون MACD نیز روند صعودی را تایید کرده اما این روند آنچنان قوی و محکم نیست. شاخص RSI نیز افزایش فشار خرید را نشان داده و هم‌اکنون بالای سطح 60 قرار دارد. همین موضوع منجر به پامپ قیمت دوج کوین می‌شود.

تحلیل دوج کوین
نمودار دوج کوین در تایم فریم 4 ساعته

سخن پایانی

همانطور که اشاره کردیم، روند فعلی دوج کوین کافی نبوده و گاوها باید آن‌را تقویت کنند. تایم فریم‌های ساعتی روند صعودی دوج کوین را نشان داده و شاخص‌های تکنیکال نیز آن‌را تایید می‌کنند. درصورت شکست روند، سطوح پشتیبانی اصلی آن در سطح 0.058 و 0.049 دلار قرار گرفته و باید دید چه اتفاقی طی روزهای آتی رخ می‌دهد. تحلیل شما همراهان توکن باز نسبت به روند DOGE چیست؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. ممنون از اینکه تا پایان «تحلیل دوج کوین در کوتاه‌مدت» همراه ما بودید.

منبع: TheCoinRepublic

 سلب مسئولیت: این مطلب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری یا فروش نبوده و صرفا هدف ما اطلاع‌رسانی است.

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.