پرتفوی شرکت DWF؛ کدام ارز دیجیتال در سبد این شرکت قرار دارد؟

پرتفوی شرکت DWF؛ بازیگر مهم ترند بعدی چه ارزهایی را خریده است؟

پیش از شروع بازار نزولی شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاری فراوانی در صنعت کریپتو می‌کردند اما با سقوط قیمت‌ها و رسوایی‌های مالی، این اتفاق به صفر رسید. حالا با رشد قیمت‌ها و دیده شدن کورسویی از امید، سرمایه‌گذاران در حال بازگشت به بازار هستند. DWF Labs و انتخاب‌هایش برای سرمایه‌گذاری توجه‌ها را به خود جلب کرده‌ است. در ادامه با این سرمایه‌گذار بزرگ آشنا می‌شویم.

پرتفوی شرکت DWF

DWF Labs چیست؟

مارکت میکر DWF Labs از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده و موج ثابتی از سرمایه‌گذاری را انجام داده است. این شرکت دفاتری در سنگاپور، سوئیس، جزایر ویرجین بریتانیا، امارات، کره‌جنوبی و هنگ‌کنگ دارد و یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ی Digital Wave Finance است. دیجیتال ویو فایننس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ترید ارز دیجیتال است که در بازارهای نقدی و مشتقاتی و در بیش از 40 صرافی جهانی معامله می‌کند.

لوگوی شرکت سرمایه‌گذاری DWF Labs
لوگوی شرکت سرمایه‌گذاری DWF Labs

به‌عنوان یک سرمایه‌گذار، DWF از طریق خرید توکن در پروژه‌ها مشارکت کرده و از پروژه‌های زیرساختی ازجمله توسعه لایه یک و لایه دو حمایت می‌کند. همچنین این شرکت به پروژه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و گیمینگ نیز علاقه‌مند بوده و اخیرا در دور جذب سرمایه‌ی 40 میلیون دلاری alternative internet و دور جذب سرمایه 20 میلیون دلاری Synthetix و جذب سرمایه‌ی پروژه‌ی بزرگ Fetch.ai شرکت کرده است. پس از فروپاشی FTX و Alameda Research، این شرکتِ سرمایه‌گذاری در کانون توجهات قرار گرفته و شاید یکی از سرمایه‌گذاری‌های آنها ترند بعدی بازار باشد.

آندری گراچف مدیر این شرکت گفت:

پروژه‌های زیرساختی و سیستم‌های موردنیاز برای بهبود پذیرش  کریپتو از کلیدی‌ترین بخش‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازار نزولی هستند.

ریسک سرمایه‌گذاری در بازار نزولی

مارکت میکرها شرکت‌هایی هستند که روی توکن‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند. فروپاشی صرافی متمرکز FTX بسیاری از مارکت میکرهای کوچک را حذف کرد اما DWF بیخیال بازار نشده است. آندری گراچف در این خصوص گفت:

قرارگیری در معرض صرافی‌های متمرکز بخشی از بازارسازی است. ما به سراغ صرافی‌های غیرمتمرکز نمی‌رویم چرا که دیفای انعطاف‌پذیری کمتری دارد.

علاوه بر بازار خرسی، قانون‌گذاران و رگولاتورهای آمریکا نیز از دیگر تهدیدهای مداوم صنعت کریپتو و صرافی‌های متمرکز هستند. به‌تازگی کمیسیون معاملات فیوچرز کالای ایالات‌متحده (CFTC) از صرافی بایننس و بنیان‌گذار آن یعنی چنگ‌پنگ‌ژائو شکایت کرده است. آنها باور دارند که این صرافی محصولات مشتقات کریپتویی ثبت‌نشده را ارائه کرده و قانون قدرال را زیرپا گذاشته است.

گراچف در این مورد نیز گفت:

بازار کریپتو به ایالات‌متحده و خارج از ایالات‌متحده تقسیم شده است. ما بیشتر روی بازارهای آسیایی متمرکز هستیم و تمرکزی روی صرافی‌های آمریکایی نداریم. ما در صرافی‌های آمریکایی بازارسازی نمی‌کنیم چرا که ریسک بسیار بالایی دارد. من باور دارم که بیشتر مارکت میکرها نیز اینکار را نخواهند کرد.

سخن پایانی

به‌نظر شما همراهان توکن باز، شرکت DWF Labs پتانسیل ترند شدن در بازار ارزهای دیجیتال را دارد؟ لطفا نظرات و ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از اینکه تا پایان این خبر همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منبع: CoinDesk

1 دیدگاه روشن پرتفوی شرکت DWF؛ کدام ارز دیجیتال در سبد این شرکت قرار دارد؟

  • سلام، من در یک شرکت بنام Nexere Consulting ltd سرمایه گذاری کردم و متوجه شدم که یک شرکت کلاهبرداری هستن و اجازه برداشت از حساب را به من نمیدهند اگر کسی اطلاعاتی در این زمینه دارن من را راهنمایی کنند چه ارگان یا سازمانی می تونند این موضوع رو پیگیری کنند

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.